ik ben nog nooit zo bang geweest

Vorige week echo gehad en zagen ons kindje bewegen met handen en voetjes en het hartje klopte van ja welste.
elke dag nog flink misselijk op bepaalde momenten, en gisteravond voor dat ik naar bed ging en net met ochtend urine slijm{vrij normaal met oud bloed}
Ik wordt helemaal gek,ik wil straks de verloskundige even bellen maar herkennen jullie dit
heb afgelopen december een miskraam gehad ik be nog nooit zo bang geweest,
ik hoop dat jullie gauw reageren

liefs diana

hoi Diana,

wat schrikken zeg!
ik kan natuurlijk niet in je buik kijken maar oud bloed moet in feite geen kwaad kunnen, een miskraam gaat over het algemeen gepaard met veel rood bloedverlies en stolsels en buikkramp maar dat weet je natuurlijk al want je hebt het al een keer meegemaakt.

ik ben twee weken geleden heel veel bloed verloren, echt n halve liter ofzo maar met t kindje gaat het goed maar nu nog steeds als ik bijvoorbeeld ehhh moet poepen komt er oud bloed mee met slijm,..misschien dat het nog oud ongi bloed is.

hoeveer ben je nu?

hopelijk kan je meteen komen voor een echo, ik zou er gewoon op staan!

heel veel sterkte en laat het horen.

liefs janneke

hey janneke,

ik ben morgen 12 weken zwanger.
de verloskundige heeft mij net terug gebeld en vanmiddag om 1 uur een echo, ze zij ook al dat het niets hoeft te betekenen.Maar de tranen lopen over mijn wangen, ii houdt het bijna niet meer.
die spanning en onzekerheid
hoop dat ik ons kindje tevreden zal zien straks

liefs diana

Hoi meid,

Wat een verschrikking ja als je denkt dat alles goed gaat en dan zie je dat ineens pfff. Ik hoop echt voor je dat de echo goed is en dat je je geen zorgen hoeft te maken. Nu ben je bijna uit de gevarentijd en gebeurt er zoiets. Ik snap echt dat je bang bent meid. Heel veel sterkte!!!!

Ik denk aan je.

Liefs Peet

He getver dat is schrikken, ik kan me de paniek helemaal voorstellen. Ook ik kan vertellen dat oud bloed niets hoeft te betekenen, maarre die echo zegt natuurlijk veel meer. Hoop van harte dat je kindje naar je zwaait straks! Ik duim voor je hoor!

Heel veel liefs en een knuffel
D

Terug
Bovenaan