Ik ben nu 9 weken zwanger en goede echo gehad!

Hallo allemaal,

Vanochtend weer een echo gehad en alles is goed. Ik ben nu precies 9 weken zwanger.. Ons kindje was al heel druk op de echo en beweegde veel ha ha..over 3 weken de termijnecho en dan zegt de gynacoloog ook de uitgerekende datum. Wat verder in de zwangerschap word ik ook weer getest of ik weer die bacterie heb waardoor ons dochtertje Silvy van 20 maanden te vroeg geboren is. Op de echo was ons kindje 2,2 cm nog heel klein. En het hartje ook weer horen kloppen..we zijn zo blij dat alles goed gaat met onze zwangerschap!

Groetjes

Leuk hoor! Hopelijk valt het mee met de streptococcen, goed dat ze er zo alert op zijn.

Met mij ook alles wel okay. Deze zwangerschap is echt loeizwaar. Vanaf 20 weken al harde buiken omdat je lichaam de 2e keer overal veel heftiger op reageert. Maar ook al 5 weken veel buik en rugpijn vanwege banden die gewoon niet verder meer willen uitrekken.

Mijn advies aan de rest is, train je bekkenbodemspieren enz goed!

Ik ben nu 30 weken zwanger, heb net mijn bloedonderzoek en anti-Rhesus prik gehad. Gelukkig zijn er geen antistoffen in mijn bloed gevonden.
Nu moest ik van de verloskundige met de baas bespreken dat ik minder moet gaan werken of eerder met verlof. Die zegt: "Best joh dat regel je zelf wel he?"

Nu nog wat rusiger aan...

groetjes Carien

Terug
Bovenaan