ik ben onzeker

ik ben nu 8 weken maar nog steeds geen kwalen,ik ben zo bang dat het niet goed zit.zelfs mijn borsten doen geen pijn.kan het zijn dat ik de testen niet goed heb gedaan?ik wordt echt gek van me eigen.volgende week naar de vk wie kent dit gevoel?

He meis
Maak je niet druk. Ik ken genoeg mensen om mij heen die geen kwalen hebben. Geniet ervan ;)
Test zegt genoeg.
De vk zal je zorgen straks wegnemen :)
Maak je niet druk!
Liefs
Mieka (32 wk n6 dgn)

hoi anouk,ben zelf ook in de achtste week,kwa de kwaaltjes valt t wel mee,soms heb ik ook t gevoel of alles wel goed is,maar zo kun je zien dat ni iedereen t zelfde is he,dr zijn zeker wel meiden die jaloers op je zijn dat t bij jou mee valt dat je geen last hebt van de kwaaltjes maar onthou wat nog ni is kan nog komen he.gewoon anders met de vk dr over hebben,want dat ga ik zelf ook doen,want ik weet niet of je mn berichtje van oei oei hebt gelezen zit ik soms in een dipje of alles wel goed is en dat ga ik met dr vk over hebben,doe rustig aan meid,en probeer een beetje dr van te genieten dat doe ik nu ook,heb nu een buikmeter daar meet ik om de dagen eens mn buik en zo merk ik zelf dat dr iets moois in mn groeit en op die manier kom ik toch een beetje van mn dippie af.liefs

Hoi Anouk, heel begrijpelijk hoor! Je kunt alleen heel moeilijk een positieve test hebben omdat het positief wordt van het HCG hormoon, dat heb je alleen bij zwangerschap. Het verschilt ontzettend per persoon en zwangerschap of je klachten hebt en welke. Ben nu 23 weken maar één ding heb ik wel geleerd; moe en misselijk kan zijn maar er gebeurt nog zoveel meer waar niemand het ooit over gehad heeft. En ook dus dat je bijv. geen kwaaltjes kunt hebben. Het is gewoon spannend naar je eerste controle toe en we zijn er allemaal doorheen gegaan, wat duurt het wachten dan toch lang. Het blijft ook lang best abstract, zelfs als je de eerste echo hebt gezien ;-) tenminste, dat was het voor mij. Een vriendin van mij is echt heel ziek, nu 12 weken en het wordt een beetje beter. Ben zo blij dat ik dat niet heb gehad! Nou succes nog even met wachten... groetjes Ingrid

Wees maar blij inderdaad! Ik heb behoorlijk wat 'kleine' kwaaltjes en ik word er moedeloos van. Het zorgt ervoor dat je net niet helemaal lekker je dag door komt. Ik hoop heeeeeeel hard dat het met 12 weken afgelopen is en ik een rustige periode in kan gaan, maar ik vrees ervoor. En dat vooruitzicht (een minder prettige zwangerschap), maakt dat ik me heel klein en verdrietig voel.

Het enige wat ik daarom kan zeggen is; geniet er met volle teugen van!

ik ben in het begin heel erg ziek geweest, maar vanaf week 9 (ongeveer) tot week 15 voelde ik me totaal niet zwanger!
voelde nog geen leven in mn buik (uiteraard), voelde me niet meer ziek zwak of misselijk, had geen buikje.... niks.
tis dat ik wist dat de test positief was, anders zou ik mezelf niet eens geloven.
sinds ik leven in mn buik voel, weet ik dat t goed is.
weet dus wel hoe je je voelt, qua onzeker zijn.

ook ik ken heel veel meiden die geen last van de kwaaltjes hadden hoor (en jaloers dat ik dan was hahaha)
meid, probeer zo veel mogenlijk te genieten.
nog een paar weekjes en dan krijg je je 1e echo.
dan kan je je kleine spruit zien :D

liefs, do

Terug
Bovenaan