Ik ben ook bij de club !

Hoi allemaal,

Heb je net een heerlijke maand vakantie gehad, kom je zwanger terug !!!! Dat was even schrikken !!
Vorig jaar ben ik door gezondheidsredenen gestopt met de pil. Het hele jaar door hebben we niet echt opgelet, maar er gebeurde niets. We hebben altijd gezegd komt het dan komt het, komt het niet dan niet. Echt een grote kinderwens hebben we beiden nooit gehad.
Lekker samen een maandje in het verre buitenland, de rust, allebei helemaal relaxed, de gezelligheid.. nou ja het resultaat is binnen :)
Half maart ben ik uitgerekend. Ik vind het allemaal zo enorm spannend.

Ik heb alleen echt overal al last van. Dit is mijn 7de week en ben erg misselijk, heb echt nergens trek in, moe, enorm koud continu, duizelig, gevoelige borsten (alhoewel dat nu wel een beetje afzakt gelukkig). En stemmingswisselingen..

Hebben jullie daar ook allemaal al zo last van ? Ben benieuwd :) Ach het hoort er allemaal bij he?!

Ik hoop dat ik het allemaal kan.. ik vind het nog zo onwerkelijk.. zo vreemd allemaal. Ik heb ook nog niet echt blije gevoelens gehad.. herkent iemand dit ? Als ik 'sochtends wakker word, dan denk ik.. ojee het is echt waar........ wat nu ?!

Ik ben totaal geen kinderen gewend.. niemand in mijn omgeving heeft kinderen. De laatste baby die ik in mijn armen had is 15 jaar geleden.. dus soms ben ik gewoon echt bang of ik het echtt wel kan..

Nou het idee zal nog wel even moeten zakken denk ik:)

In ieder geval wil ik jullie allmeaal van harte feliciteren !! En ik hoop dat mijn blijdschap snel komt.

Succes en plezier allemaal !

Liefs, Marit (27)

hallo Marit,

ten eerste van harte gefeliciteerd met jullie zwangerschap!!

al die klachten die je op noemt heb ik ook.
Jeetje wat is zwanger zijn zwaar hahaha.
maar denk aan de kleine Uk, daar doe je het uiteindelijk allemaal voor.

Dit is ook ons eerste kindje, geplant en was nog maar net van de pil af, voel me haast schuldig naar de mama´s die echt moeite hadden met zwanger worden, ik was gewoon 3 dagen gestopt en was direct raak. zoals iedereen bij ons in de familie, of dit iets zegt weet ik niet.

Ga nu mijn 6e week in, erg onzeker over alles, pijntjes, steken en trekken onder in de buik, banden pijn. krijg dit met vlagen, deze week minder dan vorige week.
kijk heel erg uit naar de 1e echo, maar die duurd nog even, 18 aug eerst een intake bij de verlos.

eigenlijk vind ik het allemaal ook nog onwerkelijk want ben nogal iemand die eerst iets moet zien voor dat ik het geloof.dus hopelijk krijgen we een hartje te horen binnenkort...

ik wens je verder al het goede en probeer er van te genieten, doe ik ook.

Van harte! Ik ben ook zwanger van ons eerste kindje. Ik kan het ook niet bevatten..

En die kwaaltjes... Zit in mn zesde week.. Ik heb ook last van gevoelige borsten, misselijkheid, trek in rare dingen en na 1 hap ben ik weer misselijk.. En een uitslag op mijn hoofd! Ik lijk wel weer een puber van 13 (ben toch echt 26 hahaha)

Gefeliciteerd hoor, ik denk dat we ook 9 maanden zwanger zijn om je voor te bereiden op wat gaat komen.
Ik ben nog nooit zo misselijk geweest dan nu, de hele dag door en dan ook nog spugen en daar knap je niets van op. Ben ook heel blij met deze tweede maar het gevoel is anders omdat ik bij de eerste niet zo beroerd was. Ik kan niets doen om die misselijkheid weg te laten gaan en bij de eerste hoefde ik maar een hapje van iets te nemen en weg was het. 5 augustus de eerste echo en ik denk wel dat als ik het hartje heb gezien ik me weer anders voel dan zie ik waar ik het voor doe en nu heb ik nog angst of het allemaal wel goed is.

Oh hormonen.

Veel geluk!

Gefeliciteerd met je zwangerschap!! Ook ik heb last v an kwaaltjes, vooral miselijkheid. gelukkig gaat beter nu ik medicijnen heb.

Ik ben nu voor de 2e keer zwanger en aan de ene kant is het allemaal weer erg spannend en nieuw en aan de andere kant is het ook weer erg bekend. lekker dubbel dus haha. Ik vind wel dat ik nu sneller aan het idee van een kind gewend ben omdat ik er al 1 heb lopen. Het werd voor mij pas echt toen ik de kleine toen voor het eerst voelde schoppen terwijl ik het nu al heel echt vind.

Probeer te genieten want achteraf is de tijd veel te snel gegaan en wou je dat je meer had genoten, ondanks de kwaaltjes!! En bedenk de kwaaltjes zijn meestal tijdelijk!!

Succes!
Liefs ciomama

Hoihoi Gefeliciteerd met je zwangerschap,

Ook ik ben voor de 1e keer in verwachting! november vorig jaar gestopt met de pil en nu Bingo!
ik weet nog niet precies hoe lang ik ben aangezien mijn cyclus heel erg onregelmatig is, 23 mei was de 1e dag van mijn laatste menstruatie, maar toen ik vorige week een echo had schatte ze dat ik pas 6 weken zwanger ben.
Volgende week vrijdag een nieuwe echo en hopelijk kunnen ze dan zeggen wat het nu precies is.

sinds 2 dagen super misselijk maar niet overgeven.
toevallig vandaag 2 polsbandjes gekocht tegen de misselijkheid Sea Bang, helpen tegen zwangerschapsmisselijkheid maar ook wagenziekte of chemokuur, even afwachten of het helpt...

groetjes Angela

Terug
Bovenaan