ik ben ook nieuw hier

A

Anoniem

Guest
hallo allemaal

ik zal me ff voorstellen.
ik heet chantal en heb al 5 jaar een relatie en woon 3,5 jaar samen.
We hebben ook al een zoon samen van 3 jaar. echt een lekker mannetje.
Nu zijn we  net  bezig voor een 2e, en ik zou vandaag ongesteld moeten worden maar tot nu toe ben ik het dus niet. Dus hopen maar dat ik zwanger ben.

Groetjes
chantal

Hoi Chantal, spannend hoor!
Welkom op het forum, maar misschien zit je hier niet eens zo lang!

Hou ons op de hoogte!

Hoi allemaal,

Ik ben ook nieuw hier!
Mijn naam is Lianne en woon ook 3,5 jaar samen en heb 4,5 jaar een relatie.
Wij zijn sinds 2 maanden bezig voor de eerste.
Sinds februarie gestopt met de pil, en vanaf dien heel onregelmatig ongesteld. Maar een keer echt ongesteld geweest .
groetjes!

Hoi Chantal,
Het is bij jouw dus ook spannend!! als het zo is dan zijn we misschien ongv. tegelijk zwanger, ik ga dinsdag test doen    (als ik niet alsnog ongi word.)
wanneer ga jij de test doen??

Groetjes Renata,
Ps voel jij je anders??

hoi Renate,

ik moest gister dus ongesteld worden maar ben het nog steeds niet,
en ik voel me anders. Mijn borsten zijn een beetje gevoelig en mijn tepels zijn groter dan normaal. Beetje een weeig gevoel in mijn buik. (Had ik toen ik zwanger was van mijn zoon ook) ik weet niet op de een of andere manier weet ik het gewoon ook omdat ik het altijd precies op tijd word. misschien is het wel helemaal niet zo.

ik denk dat ik ook dinsdag de test ga halen. het liefst vandaag nog maar durf het niet zo goed.
Het zou leuk zijn als we tegelijk zwanger zijn.

Groetjes
Chantal

hallo allemaal

Ik ben ook nieuw hier. Ik heb een relatie van 4 jaar we hebben een dochter van 18 maanden. We willen graag een tweede kindje en zijn nu 4 maand bezig. Ik had zaterdag ongesteld moeten worden en ben het nu nog niet. Test was gisteren negatief dus nog maar ff een paar dagen wachten maar is wel heel spannend zo. Ik voel me wel misselijk en mijn temperatuur is nog steeds hoog dus wie weet.
Nou hopen dat jullie testen ook postief zijn succes.

Groetjes karina

OOOO wat spannend allemaal!

Ik ga heel hard voor jullie

Dikke knuffel Bibbi

Terug
Bovenaan