Ik ben ook "zo'n" moeder geworden haha.

Morgen gaan we met Tyche een uurtje oefenen op de peuterspeelzaal. Dan mogen de papa en mama mee en de week daarna moeten ze alleen. Ik vind het heel leuk voor haar. Ze is er echt aan toe dus leuk leuk leuk.

Ben ik vanmiddag de was aan het strijken. Heb ik een setje mooie kleertjes klaargelegd voor deze eerste schooldag. Haha.

nooit gedacht dat ik "zo'n" moeder zou worden. Moest wel om mezelf lachen!
(En na morgen gaat ze gewoon in haar wat oudere (minder mooie) kleren naar school..)

Groetjes Kirsten

(ja ik weet 't... al lang geleden)

Dat is zeker lang geleden. Alles goed met jullie?

Ennuh, we zijn toch allemaal hetzelfde, niet waar! Je zult zien dat Tyche het snel heel erg naar haar zin zal hebben op de PSZ. Succes in ieder geval!

Groetjes Fonske.

Wat heerlijk voor Tyche, lekker spelen met leeftijdsgenootjes!

En idd hoe is het verder met je? De laatste keer dat je hier was, ging het (geloof ik) niet zo geweldig (erg down, toch?).

En ik moest wel lachen hoor, om je titel: ik ben ook "zo'n" moeder geworden! Heel herkenbaar .

Groetjes,
Ellen mv Julian

Hoi "ook zo'n moeder!"

Volgens mij zijn we stiekum allemaal een beetje zo'n moeder, heerlijk toch.
Linde gaat sinds begin januari naar de psz en vind het helemaal geweldig.
Ik ook, kon vanmorgen zomaar  lekker naar  de kapper.
Nou doe de volgende keren maar een ander setje aan hoor,
Linde komt ieder keer behoorlijk smerig thuis, lang leve de klei, plak en verf.
Maar je daar is dan de wasmachine weer voor.
Ik ben erg benieuwd hoe jullie de psz ervaren hebben.

groetjes Daniëlle.

Hallo,

Het was erg goed gegaan bij Tyche op de psz. Had ook niet anders verwacht want ze is gewoon een vrolijk sociaal kind. Morgen mag ze weer! En ja... dan doe ik haar oude kleren aan. Hier is verder alles goed. Inmiddels verhuisd en ingericht. Ik ga proberen vaker te reageren maar kan niks beloven omdat het hier met tijden nogal druk is. Zoals waarschijnlijk bij iedereen. Maar ik ga t proberen!

Groetjes Kirsten

Terug
Bovenaan