ik ben ook weer gerust!!

noem me een muts...een mieperd...of een bangebroek...
maar ik had t ff niet meer vanmorgen en heb de vk gebeld....ik voel niks...en mocht ff langs komen om t hartje te horen

wat ik hoorde was net een trein;-)...en behoorlijk wat geplof en geruis ( beweginkjes van de baby)

nog ff en ik ga t toch echt voelen;-))

Haha als jij een muts of mieperd bent wat moet ik dan wel niet zijn! Ik denk er echt 24/7 aan! Word soms moe van mezelf! En praat er eigenlijk ook met niemand over....wantja wat kunnen ze zeggen? Ik ben nu 13+3. De laatste echo was alweer 2 weken geleden! Ik voel helemaal niks!....mijn buik is nog net zo plat als eerst! Bah haha....daarom heb ik ook een pretecho gepland die is op 16 april ik tel de dagen af vreselijk haha nog 20! Maar gewoon omdat ik geen besef heb van leven in mijn buik ....et is ook de eerste keer dus geen idee wat ik kan voelen enzo! Ik ben blij dat jij gewoon bij je vk terecht kon! Dat is heerlijk toch gerust gesteld te worden ookal is het maar voor eventjes....dan duurt het weer net iets minder lang voor de volgende controle! Ik hoor pas op 18 april voor het eerst het hartje! Spannend! Geniet ervan! :)

Het,

Ik denk dat we allemaal wel een mieperd zijn wat dat betreft.
Me to!!

Wij hebben ook een mooie sneltrein gehoord ben weer helemaal opgelucht.

Nu morgen de afspraak maken voor de 20 wekenecho,ben benieuwd wanneer ik daar voor terecht kan...
Kunnen we weer even gluren,verheug me er nu al op.

Wat fijn dat je zo snel terecht kon! Je kan jezelf soms zo gek maken... Gewoon over praten meid! Met je moeder of met vriendinnen die zwanger of moeder zijn.

Fijn dat je meteen terecht kon en nog veel fijner dat alles gewoon goed was!!
En ach, niemand zal je hier zo noemen, want denk dat we het allemaal wel eens hebben

Terug
Bovenaan