IK BEN OOK ZWANGER. EVEN VOORSTELLEN

A

Anoniem

Guest
Hallo allemaal.

Ik ben Sarah 27 jaar en heb gister een positieve test gedaan. Volgens babbybrabbel zou ik nu 6 augustus uitgerekend zijn.
We zijn heel blij, maar vinden het ook wel spannend. Ik denk dat hier meeerdere last van hebben.

Liefs, Sarah

Hoi Sarah,

Ten eerste van harte gefeliciteerd met je zwangerschap.
Hartstikke leuk man,je gaat een leuke tijd tegemoed,ik hoop dat je niet al te veel klachten heb!?
Ik ben zelf 24 en 24 weken zwanger ook van mijn eerste.
Wij vinden het ook echt ontzettend spannend,omdat je absoluut nog niet weet wat er allemaal gaat komen.
Ik zit nu in de fase dat de kleine lekker aan het bewegen is mijn buik,dat is echt een ervaring appart.
Ik hoop dat je een goede zwangerschap krijgt,en welkom op het forum.
Je kan er erg veel ervaringen delen met medezwangeren,maar ook gewoon lekker lezen en een hoop leren.
Kortom geniet ervan.

Groetjes Lena

Hallo!

Gefeliciteerd! nog een leuke site is 9maand.com, ik kijk daar elke week ff op om te zien hoe het groeit en derg.

groetjes mij

hoi sara,

gefeliciteerd met je zwangerschap. Zelf ben ik net tien weken zwanger van ons eerste kindje en het is allemaal heel erg spannend. Ben wel veel ziek en moe maar ze zeggen dat het na drie maanden veel minder is dus daar ga ik wel van uit. Maar weten mensen al dat je zwanger bent of houden jullie het verlopig nog geheim?
Nou bij ons weten alleen mensen die dicht bij ons staan het wel. En ook op mijn werk weet mijn baas het omdat ik best veel moe ben en ik mag niet te zwaar tillen natuurlijk. Over twee weken de eerst echo ik vind het wel spannend hoor!!! Nou hopelijk gaat alles goed met jouw en ben je niet te veel ziek. hahaha.

liefs eveline

Hey Sarah,

Gefeliciteerd met je zwangerschap!!!!
Ik ben 21 en 13 weken en 4 dagen zwanger van mijn eerste... wij zijn er natuurlijk ook erg blij mee, maar het is inderdaad heel erg spannend. Hoop dat je een hele goeie zwangerschap hebt, en niet te veel last van de kwaaltjes hebt... Veel succes!!!

Liefs Nathalie

Hai Sarah!

Gefeliciteerd met je zwangerschap! Ik ben zelf 9 augustus als het goed is uitgerekend, dus dat ligt gezellig dicht bij elkaar.

Ik ben overigens 20 en zwanger van nummer 2. Ik heb al een prachtige dochter die 21 december 1 jaar oud wordt.

Zwanger zijn is inderdaad erg spannend (ook weer voor mij, ook al is het de tweede) maar ik vind het echt genieten.

Lynn

Terug
Bovenaan