ik ben ook zwanger!!!

A

Anoniem

Guest
eindelijk na 5 testen en 3 dagen overtijd heb ik een streepje waar ik op durf te vertrouwen!ik had verwacht dat ik hysterisch blij zou worden maar ik ben er stil van.dit was pas onze 3e ronde en mn vriend is chauffeur en hij rookt..je kent die verhalen wel..
o,dit is raar zeg!ik probeer mn vriend te bereiken om hem te feliciteren maar hij neemt niet op.dus vertel ik het maar als eerste hier!!het schijnt echt een vruchtbare maand te zijn,februari,dus meiden:houd moed!wie volgt?
groetjes kari

Hoi,

Wat een goede berichten deze morgen!
Heerlijk!
Je bent dus toch zwanger!
GEFELICITEERD!!!!!!!!!!!!!
Ik hoop dat je je mannetje snel te pakken kan krijegen en dat hij stopt met roken. Geeft toch wat spanningen.

Ik hoop snel jullie te kunnen volgen. Even een ongi afwachten, mk. En dan willen we er weer voor gaan.

Groetjes, Monique

Hoi Kari

GEFELICITEERD!!!!! Zie je wel, je moet niet meteen denken dat je ongesteld bent!!!! Nu ben je dus toch zwanger (heeft mijn duimen misschien toch geholpen! haha) Nou probeer maar lekker te gaan genieten, net als ik. Al vind ik het allemaal nog zo onwerkelijk dat ik vaak nog niet echt kan genieten, maar dat komt vanzelf wel denk ik!
Heeeeeeeel veeeeeel geluk en plezier toegewenst!!

En weversprijden het virus wel he!?!?

Liefs Sil

Ow, gefeliciteerd! Echt een vruchtbare maand zo, en zoveel positieve berichten vanmorgen!

Super! Steek je de rest van het forum ook even aan met dat zwangerschapsvirus?

Geniet van je zwangerschap!
Liefs Wan

Van harte gefeliciteerd! Ik wens je een hele goede zwangerschap en een wolk van een baby!

Liefs Suusje

Van harte gefeliciteerd hoor.

Geniet ervan.

Liefs wen

2e kindje

JOEHOEOEOEOEO KARI.
Geweldig meid! Te gek dat we allebei positief hebben getest. Ben helemaal door het dolle heen voor je!! Heb je inmiddels je vriend weten te bereiken???? Hoe reageerde hij??? Supertrots zeker!!!! Dit is echt gaaf joh!
Wanneer ben je uitgerekend? Ik op 31 oktober, dus op naar het oktober forum.
Nou, we 'kletsen' binnenkort snel weer. Geniet lekker van dit speciale moment!
Kus, Patricia

Hey Kari

Wat gaaf zeg zwanger.
Ga lekker op je roze wolk zitten en ga ervan genieten.

Liefs blondje24

Terug
Bovenaan