Ik ben ook zwanger!!!!

A

Anoniem

Guest
Hallo ik heb net getest en ben zwanger!!!!
eerste ronde en dan ook nog direct zwanger??dat had ik echt nooit verwacht
het streepje was wel licht maar je zag em duidelijk..en een streep is een streep toch???
Liefs Miranda

Gefeliciteerd!!! wat een geluk om zo snel zwanger te worden. Geniet van je zwangerschap en bedenk steeds maar weer: de kwaaltjes (als je die krijgt) gaan over!
groetjes Marlinda

Hoi Miranda,
Gefeliciteerd!!
Welkom, hier en inderdaad wat een geluk dat het zo snel ging, wij moesten 15 maanden wachten...
: (
Ik hoop dat je het hier gezellig zult vinden!!

liefs Toetje

Komt het dat mijn streepje nog zo licht is omdat het vandaag mijn nod is???en dat ik dus nog niet overtijd ben ofzo
liefs Miranda

Ja dat kan heel goed. Over drie dagen moet ie donkerder zijn. Want om ong die tijd verhoogd het HCG hormoon gehalte.
Ik zou proberen even een paar dagen te wachten dus en weer te testen.
Was het lijntje zichtbaar binnen 10 minuten?
Dan ben je hoe dan ook zwanger, geen twijfel mogelijk. En sommige meiden testen de eerste dag overtijd nog negatief en blijken toch zwanger.
Ik zou me geen zorgen maken, hoor!!

Liefs Toetje

Nou er verscheen binnen 2 minuten al een streepje!!!
maar ja ik dacht al dat ik nog niet zo heel veel van et hormoon zou kunnen hebben omdat ik nog niet overtijd was ofzo..
Maar er kwam vrij snel een streepje ja..heb nog een 2e test gedaan die streep was iets lichter maar wel te zien
liefs Miranda

Joepie gisteren een positieve test gehad. Ik ben ook zwanger van de eerste.

Liefs Deleve

Gefeliciteeeeeerd allebei! Heerlijk!

groetjes Petra

(by the way: een streepje is een streepje, hoe vaag ie ook is, maar ja ik ken het "twijfel-gevoel". Je kunt ook de test van clearblue gebruiken -> digitaal, heb ik ook gedaan, je ziet dan zwanger te staan! Das zoooo leuk om te zien, en dan kun je echt niet twijfelen bij een "vaag" streepje)

Terug
Bovenaan