Ik ben op van de zenuwen is er een hartje ???

A

Anoniem

Guest
Hoi meiden ik heb mij een aantal weken geleden al een keer voorgesteld maar heb daarna eigenlijk niet meer gereageerd. Ik ben Monique   28 jaar ,getrouwd en heb een dochtertje van 2 jaar en ben nu 7 weken en 4 dagen zwanger van de tweede Ik heb met 6 weken en 2 dagen een echo gehad en daar op kon de gyn. nog geen hartje zien. Nu mag ik as woensdag weer en hij zei dat het dan genieten zou zijn maar ik ben op van de zenuwen. Zijn er meer die na die tijd alsnog een hartje zagen ?? wie kan mij helpen

ik heb dat zelf niet meegemaakt maar ik was ook als de dood dat   er of geen hartje was, of een leeg vruchtzakje... dus ik wil alleen maar even zeggen dat ik weet hoe je je voelt. en het zal vast wel goed komen hoor!

veel succes..

dikke kus bren

Heej,

Ik heb met 6 weken ook een echo gehad omdat ik was flauwgevallen, waren ze bang voor een buitenbaarmoederlijke zwangerschap, en bij mij was er toen ook nog niks te zien. Ik mocht 2 weken later terugkomen voor een echo maar bij mij werd er niet gexegd dat het genieten was maar dat de zwangerschap voor 90% niet goed was. IK ben nu 27 weken zwanger van een hele gezonde jongen dus dat zegt niet veel, het zakje is met 6 weken gewoon nog te klein om met zekerheid te zeggen of ze wat zien maar als jouw gyn. heeft gezegd dat het genieten wordt dan heeft hij wel iets gezien waardoor je je daar op kan verheugen!

In ieder geval heel veel succes met je zwangerschap!

Groetjes Brechtje 27 weken

hoi meiden bedankt voor jullie lieve woorden. Ik zal echt moeten afwachten tot a.s woensdag. Ik probeer nu te ontspannen heb ook nog eens griep gekregen. Ik laat het jullie wel horen als ik ben geweest groetjes monique

hoi hoi
ja hoor ken het,ik heb met 6weken en 2dagen ook een echo gehad,maar we zagen niks,ja een leeg vruchtzakje.aangezien ik hiervoor twee miskramen heb gehad was ik dus bang dat het weer mis was.twee weken later mocht ik weer en er was duidelijk een kindje te zien met een active hartslag,pff wat een opluchting.
ondertussen ben ik 14 weken zwanger en heb alweer een echo gehad en het gaat allemaal prima,dus meid wees niet zo bang en wacht gewoon even af.
liefs sil

Ha die Mono,

Ik zit in precies hetzelfde schuitje als jij.... Met zes weken en 3 dagen een echo gehad en wel wat te zien, maar geen ' hartactiviteit' zoals de arts dat noemt. Ik moet donderdag terug, een dagje na jou dus.... Ik vind het net zo spannend, maar de reacties die je op je berichtje zijn wel hoopgevend, toch??

Sterkte met wachten en veel succes woensdag!

Groetjes
VB

hoi VB
De berichtjes zijn zeker hoopgevend maar toch het blijft even afwachten. Ik hoop dat er voor ons allebei positief nieuws is ik laat het zo snel mogelijk weten.

Terug
Bovenaan