quote: RW 72 reageerde document.write(friendlyDateTimeFromStr('13-07-2007 09:22:31&apos

);
Hoi,
Je hebt helemaal gelijk als je vind dat het toch jullie kindjes waren, hoe kort ze er dan ook waren..
Ik merk ook dat mensen zoiets hebben van, jammer, maar dan was het beter zo, en ik weet nu zelf dat je pas weet hoe het voelt om een mk te hebben, als je het hebt meegemaakt..
En drie keer is inderdaad niet niks..
Ik vond het ook echt een klap toen, en we hadden het geluk de maand erna weer zwanger te zijn, maar toch denk ik wel eens..Nu was die kleine al een maand of twee geweest..[ buurvrouw was toen tegelijk met mij uitgerekend, en heeft nu een zoontje..]
Zo denk je er toch aan, en je vergeet het nooit.
Kortom, je moet er mee omgaan zo als het voor jullie goed voelt..Ik begrijp je wel hoor nu!
Groet R, nu 40 wk en 2 dg van onze derde spruit..
Hoi
Ik vind het ook moeilijk dat de mensen er vanuit gaan dat je het direct bent vergeten.Vooral bij de laatste mk toen ben ik echt een compleet kindje verloren toen had ik het heel moeilijk.Wat mensen dan zeggen is goh je hebt een gezonde zoon dus je weet nu dat het kan.Maar ja ik ben echt dolgelukkig met mijn mannetje maar was ook dolgelukkig met dit kleintje.Mijn schoonzusje was tegelijk met mij zwanger en is dus op mijn uitgerekende datum bevallen van een kindje.Ik vind het geweldig en ben superblij met mijn neefje maar heb wel even flink zitten huilen omdat het precies op die datum moest zijn.Ook is de uitgerekende datum van mijn 2e mk net geweest en ook al is dit 2 jaar geleden mijn kindje had dus ook 2 kunnen zijn en inderdaad dit is heel moeilijk.Gelukkig was ik na de laatste mk ook gelijk weer zwanger en dit verlicht het wel iets maar lang niet helemaal.
Ik wens je heel veel succes met je bevalling en lekker genieten met je kindjes direct.
Groetjes mamavandaan