Ik ben op zoek naar een mooie tekst voor op de muur vd babykamer, heeft iemand een idee?

A

Anoniem

Guest
Hoi meiden,
Ik heb net weer iets bedacht, een mooie tekst of zin op de muur voor in de babykamer.
Nu zou het natuurlijk super zijn als ik deze zelf kon verzinnen, maar helaas.....
Op internet heb ik al zitten speuren maar nog niets naar mijn zin.
Wie van jullie creatievelingen weet er iets leuks / moois / ontroerends ??
Groetjes Rene, morgen 32 weken

Ik zou een dichtbundel uit de bieb halen en daar inspiratie uit op doen.

Ik weet niet of je al klaar was met het uitzoeken van beddengoed, maar bij de Prenatal hebben ze een serie met een draakje met de tekst: Er was eens.... Dat is wel leuk om op voort te borduren met een tekst op de muur. Ze hebben ook beddengoed met het woordje Lief erop.
Misschien heb je er iets aan.
Groetjes

Wasabimammie!

Waarschijnlijk heb je al uitgezocht wat er op het geboortekaartje moet komen te staan. Als je hier een mooie tekst op laat zetten is het ook leuk om daar misschien een paar woorden van op de muur te zetten. Maar dit ligt natuurlijk helemaal aan de soort tekst die je erop zet.
Groetjes Jo  

Hé rene,
Heb je toevallig een thema in je babykamer?
Als je iets hebt met beren kun je dat erin verwerken, of iets anders natuurlijk. Geef eens wat info, zodat we mee kunnen denken.
* Is het je eerste
* Heb je veel kleur, of houd je het rustig
* Wil je een verhaal(tje)
* Wil je een enkele zin
Denk er maar eens over na X

Hej!

Waarschijnlijk heb je er al op gekeken maar op www.gedichten.pagina.nl staan een hoop leuke en mooie babygedichten kort en lange voor ieder wat wils.

Succes! Groetjes

Hoi Rene,

Hierbij een leuk gedichtje dat ik zelf wilde gebruiken maar uiteindelijk toch niet heb gedaan uit gebrek aan creativiteit:

Jouw ogen zullen alles nog gaan zien
De bloemetjes, de vogels en de bomen
De wereld om je heen en in je dromen
En alle soorten wonderen misschien

Kijk anders ook eens op www.gedachten-gedichten.nl

Succes!
Patty ( 37 weken en 3 dagen)

Hoi meiden,
Jullie hebben mij iig op een aantal ideeen gebracht.
Ik was al aan het speuren op internet voor gedichtjes/zinnen en zal eens op de door jullie aangegeven sites kijken.

Kiekje, dit is ond eerste kindje, een meisje.
Haar kamer is roze met bloemen en aqua blauw met hier en dat wat goud.
Het liefs een pakkende zin, ik ben niet zo van die "flauwe" gedichtjes zoals o wat is het fijn dat wij jouw papa en mama mogen zijn etc etc.
Wat ik leuker vind zijn zinnen zoals: geboren om voor altijd van te houden
* Jouw kleine leven ons grote geluk.
Misschien ook wel afgezaagd, maar dat vind ik leuker....maar of dat ook leuk is voor op een muur ????
Liefs Rene

Terug
Bovenaan