ik ben op zoek naar iets

hoi

Ik heb even een vraag waar kan ik een voetenzak kopen?En eentje die niet zo duur is.Het liefste een zwarte.En hoe duur zijn ze?Ik had al wat rond gekeken maar tips zijn nooit weg.En het moet ook maar op mijn kinderwagen passen.

nou toedeloe bauwina en janine
 

Hallo!

Zelf heb ik een voetenzak gekocht bij de fabrieksdump van het babypark kesteren.
Hij   was maar 25 euro en hij is zwart, van het merk quinny.
Als ik ze bij prenatal zou halen was ik 85 euro kwijt dus het scheelt nogal.
Ik weet niet waar je woont, maar fabrieksdump zit in meerdere plaatsen en er is verder niks mis met de spullen.
MIsschien een idee?

Liefs sarah mv Alessia 16/10
 
Hallo,

Ik heb gewoon een voetenzak van de Prenatal gekocht, deze was een stuk goedkoper dan de zak van Quinny. Volgens mij scheelde het maar liefst 50 euro!!! Hij past prima, heeft alleen een iets andere kleur. Maar dat maakt mij niet uit!!
"Tante Pollewop" zit lekker warm en daar gaat het om !!!!!!!!!
 
ik zou als ik jou was ook eens op Ebay kijken of marktplaats, of speurders.
Daar kun je soms voor een koopje mooi spul weghalen. Het werkt door middel van bieden op iets.
Vaak staan er foto's bij, dus kun je gelijk zien of hij er goed uitziet.
Zo ben ik aan mijn draagzak gekomen: baby bjorn. Normaal niet te betalen:90euro.
Nu voor 20euro een nog erg mooie draagzak. En hij kan in de was, dus hij is zo weer fris.
Zou toch eens daar een kijkje gaan nemen.
 
als je handig en crea bent kun je er natuurlijk altijd 1 maken.
een vriendin van mij heeft een leuke trappelzak omgetoverd tot een voetenzak : superkoopje Maar ja die heeft altijd dat soort ideeen

mamasanneke
 
Terug
Bovenaan