Ik ben op zoek naar.....

Bruine positiepanty's! Tja je moet ergens naar op zoek zijn... ;-)
Kan ze nergens vinden en das beetje zonde.

Wie o wie heeft een site waar ze donkerbruine positiepanty's verkopen? Geen maillots maar panty's van 40-60 denier.

Thanks alvast!

Groetjes Janneke

Hoi Janny,

Ik draag zelf gewone panty's van de HEMA. Ik koop gewoon een maatje groter, en bij mij zitten ze perfect. (tot nu toe tenminste)
Ik heb ooit echte zwangerschapspanty's bij Baby Walz gekocht, maar die zijn best prijzig, en durfde ze haast niet te dragen, bang dat er een gat of ladder in zou komen.
Ook heb ik op het laatst weleens van die holds up gedragen, die gaan tot je bovenbenen, maar ik vond dat nu niet echt lekker zitten. Het stond wel sexy, straks voor de kerst ofzo, hihi.......
Succes!!!

Hi ladies,

Prenatal (hier in de buurt althans) heeft alleen zwarte panty's en bruine maillots.
Panty's onder mn buik vind ik helaas vreselijk zitten anders had ik dat wel gedaan. Is wel balen want I love de Hema panty's, maar goed das nu ff geen optie.
Mocht iemand nog n  andere tip hebben hoor ik t graag! ;-)

Groetjes Janneke

Hee Janny79, maar die panty's van de Hema zitten echt niet onder mijn buik hoor! Doordat ik een maat groter (of straks misschien wel 2 maten groter) koop kan ik hem wel tot mijn borsten optrekken.
Nee, inderdaad, onder je buik moet je echt niet aan denken! Pas waren mijn panty's op en had nog een maatje 38 maar die kon ik dus maar tot mijn buik optrekken, en dat sneed vreselijk!

Terug
Bovenaan