ik ben raar bezig

Dag dames,

Ja echt, vanmorgen kon ik het echt niet meer houden. Ik heb er een test doorheen gejaagd en die was negatief. Heel raar hoor maar ik voel me zo onzettend zwanger. Ik zal even een 'klachtenlijstje' maken.
*super misselijk
*duizelig
*pijnlijke tepels
*harde buik, ook pijnlijk met veel steken.
*ik ruik allemaal hele rare dingen. Gisteren had ik mijn lievelings stukje vlees en ik vond het super stinken en toch was er niks mis mee. Van veel geuren ga ik echt bijna over m'n nek.

Nou is de test die ik heb gedaan een romed test geweest. Nou lees ik hier niet altijd positieve verhalen daar over. Ik denk dat ik het niet kan laten om zaterdag een ander mark test te gaan doen. Net wat ik al vertelde, het is raar maar ik voel me zo zwanger!!

PPPPFFFFF........

Liefs, Ank
 
Hey Ank,
Wat vervelend dat die test zo indruist tegen je gevoel! Ben je al overtijd, en hoe lang? Anders inderdaad ff wachten met weer te testen. Ik testte voorheen altijd met Predictor, wel duur, maar als je het voor jezelf zeker weet, is ie wel de betrouwbaarste. Misschien moet je die eens proberen? Veel succes in ieder geval!

Liefs Helen
 
Hoi Helen,
Normaal gesproken zou ik dinsdag ongi geworden zijn. Nou heb ik twee weken lang licht bloedverlies gehad waarbij de dokter de kans op een afgestoten vruchtje zag. Hij was er alleen niet zeker van. Nou ik me op het moment zo voel denk ik ook steeds meer dat het misschien toch iets anders is geweest en dat de kans er inderdaad is dat ik toch zwanger ben. GGGRRR, ik weet het gewoon echt niet. Ik ga gwoon een test van de apotheek huismerk halen, die zijn net zo goed en een stukkie geodkoper.
Ik ga zaterdag weer opnieuw testen!!Langer kan ik echt niet wachten.

Liefs, Ank
 
Lieve Ank,

ik wil je niet verdrietig maken, alleen ik had precies dezelfde klachten als jij en was 2 weken overtijd en heb toch een miskraam gekregen toen.
De hormonen doen vaak gekke duingen met je.
Ik hoop voor je dat het duidelijk word en anders vraag/eis je toch een echo?
Veel sterkte
 
Ha Ank,
Wel typisch hoor die klachten die je hebt. Je zou eigenlijk toch denken dat het raak moet zijn.
Misschien moet je inderdaad de test nog eens herhalen.
sucses, groetjes Anne
 
He ank,

ik voel me precies hetzelfe als jij! raar he. gister ging ik kip klaarmaken en ik stond echt te slikken boven die pan. mijn borsten zijn heel anders, zegt ook mijn partner. en die rare buikpijn!
en ik moet volgende week ongesteld worden. en ik ga maandag op vakantie. ik neem maar een zwangerschaptest mee voor de zekerheid denk ik....
nu ik jou verhaal lees, krijg ik ook wel iets hoop. had je die klachten voordat je ongi moest zijn?
succes
Mari
 
Terug
Bovenaan