Ik ben raar

A

Anoniem

Guest
Ik ben eind januari met de pil gestopt om een eventuele derde kindje de kans te geven om te komen. Op 29 januari had ik de laatste bloeding. Ongeveer 10 februari had ik cervixslijm en hebben we ook geklust. Als dat klopt, ben ik inmiddels dus ruim 2 weken over tijd. Ik heb nog niet getest.

Ik heb af en toe ook wat last van misselijkheid, zoals gisterennacht en -ochtend. Toen sloeg de schrik me eerlijk gezegd om het hart. Ik ben zwanger, dacht ik. Wat heb ik gedaan? Het is zo mooi, mijn gezinnetje zo, met mijn twee mooie lieve en gezonde kindjes! Nu kan ik niet meer terug!

Vanochtend was ik weer helemaal niet misselijk, en nu denk ik dus weer dat ik helemaal niet zwanger ben en me maar wat in mijn hoofd haal. En dat mijn lijf me voor de gek houdt. Dat heb ik ook meegemaakt toen we voor de eerste bezig waren. Precies hetzelfde,  3 weken over tijd, vage misselijkheid, ook 's nachts, en dan dus toch niet zwanger zijn.

Ik durf eigenlijk ook niet te testen, aan de ene kant ben ik bang dat hij negatief is, en aan de andere kant ben ik ook een beetje bang als hij positief is...

Ik ben dus raar!

Sorry, moest het ff kwijt...

Hoi tuitebol, ik denk dat als je niet zwanger bent dat je dan wel even moet overdenken wat je nou echt wil.
Want er zit twijfel in je verhaal.
Wat vind je man ervan?
Wil hij het wel voor honderd procent?
Hoe oud zijn je kinderen nu?
Gr Liselotte

Je hebt gelijk, en dat heb ik al lang overdacht. Vaak denk ik, dat als ik toch niet zwanger ben, dat ik het er maar bij laat.

Mijn man heeft altijd 3 kinderen gewild en ik eigenlijk maar 2. Maar goed, als dan de tijd komt dat je alle babyspullen moet gaan wegdoen, denk je toch al snel "nog 1 keer". En we zouden een baby'tje ook nog wel heel leuk vinden!

Maar er zijn wel risico's natuurlijk, en ook veel praktische bezwaren aan een derde.

Toch wilde ik het dus graag een kans geven, maar ik ging er daarbij niet vanuit dat het zo snel raak zou zijn. (als het raak is, dus...)

Hoi Tuitebol,

ben benieuwd of je inmiddels getest hebt? En?

Ja! Positief tot 2 x toe. Dus als alles goed gaat krijgen we er in november een derde bij.

Hoi tuitebol proficiat meid.
Echt leuk voor je.
Had je zelf het gevoel dat je ongi werd of had je het gevoel dat je zwanger was?
En hoeveel dagen was je overtijd?
Ik ben 3 dagen overtijd en ga morgen testen.
Gr liselotte

Terug
Bovenaan