Ik ben Roeltje niet, maar haar man...

Dag dames,

Mijn naam is Jeroen, ik ben de man van Roelien en lees zo af en toe eens over haar schouder mee.
Ik vind het om te beginnen geweldig dat jullie op deze manier toch een beetje jullie verhaal bij elkaar kwijt kunnen, als lotgenoten zullen we maar zeggen.
Zo ook voor Roelien, die hier merkbaar redelijk veel steun aan heeft.
Als man zijnde is het verschrikkelijk moeilijk om te zien hoe haar (en overigens ook mijn) wereld een beetje instortte toen het slechte nieuws kwam, ik bedoel, alle tekenen leken er op te duiden dat het deze keer raak was en dat ons geluk eindelijk gekomen was...
Ik heb daarom maar besloten om ook een stukje neer te zetten op het forum, wie weet helpt het voor mij ook wel om mijn gemoederen een beetje tot rust te laten komen.
Op het moment dat Roeltje in tranen uitbarst, kan ik eigenlijk niets anders dan zitten luisteren en vasthouden, terwijl ik zelf van binnen ook een verscheurd gevoel krijg.
En laten we eerlijk zijn, wij als mannen hebben absoluut geen flauw idee waar jullie allemaal doorheen gaan, betreffende punctie en hormonen en de dagen na de punctie.
Wij voelen dat allemaal niet...
Dus kunnen wij eigenlijk alleen maar lijdzaam toekijken, en dat zit nou niet bepaald in mijn karakter.

Ik hoop dat jullie veel steun blijven houden aan dit forum, en schrijf misschien nog wel eens iets,
Groetjes, Jeroen

Hallo Jeroen,

Ik vind het zo jammer voor jullie dat de poging is mislukt maar ik vind het wel lief om te lezen dat jullie veel steun aan elkaar hebben. Je gaat er toch samen doorheen. Het klt dat jullie de punctie en hormonen niet hoeven te doen maar een luisterend oor een knuffel is heel veel waad.

Ik hoop dat je je ei zo een beetje kwijt kan en liefs voor Roeltje.

Liefs Sabine

hoi Jeroen,

Wat fantastisch dat je hier  een bericht achterlaat, heb de afgelopen jaren hier al veel gelezen maar jij bent de 1e man. Ook al moet de vrouw alles lichamelijk doormaken, je maakt dit toch ook als stel door. Voor de man is de teleurstelling net zo groot als voor de vrouw.
Houd moed en ik hoop dat jullie droom  uit mag komen!

groetjes
Marielle  

Hoi Jeroen, heb echt met jullie te doen en wat stoer dat jij een berichtje voor ons achterlaat. Het klopt dat we erg veel steun aan elkaar hebben, ook al kennen we elkaar hier geen van allen.

Hou jullie taai en heel veel sterkte de komende periode.

Groetjes, Pleun

Hoi Jeroen,
Ik zit met tranen in mijn ogen jouw berichtje te lezen.........Wat ontzettend lief zeg dat jij ook een berichtje achterlaat. Voor jullie als man is het ook erg moeilijk. Het lijkt me ook een beetje een machteloos gevoel voor de man. Gelukkig vinden jullie veel steun in elkaar en wens jullie veel geluk en kracht in de toekomst toe!!!

Terug
Bovenaan