Ik ben terug en...

A

Anoniem

Guest
Hi dames

Ik ben weer terug op het forum!
Maar heb af en toe nog meegelezen maar het erg druk gehad met het instellen van mijn suiker/ Diabetes. Dagelijks had ik contact met het ziekenhuis en elke week bezoeken. inmiddels 12 echo's gehad en al aan de CTG gelegen. Want er zijn echt momenten geweest dat het niet goed met me ging. Veel nachtelijke hypo's Drama! Dus echt genieten heb ik niet van deze zwangerschap kunnen doen.
Inmiddels ben ik per spoed aan de insulinepomp gezet. Heel wat anders dan spuiten. Het was een heftige en intensieve verandering waar ik altijd erg tegen op zag maar nu blij ben dat het gebeurd is. En het gaat nu stukken beter met me. En dat is belangrijk voor de beeb natuurlijk. Met de beeb gaat alles goed! Daarom heb ik 4x tegen opname aangezeten maar omdat er op verloskundig gebied nog geen reden was hoefde het steeds op het laatste moment niet! Ik heb weinig kwaaltjes last gehad buiten mijn suikerproblemen. Maar vind die al erg genoeg hoor! De baby is inmiddels 2 weken verder wat betreft de groei. dat is het voornaamste fenomeen bij diabeten. Baby's groeien harder door overmatig glucose wat ze binnen krijgen via de navelstreng en krijgen vaak een dikker buikje. Maar 2 weken is gelukkig nog binnen de normen. En de laatste weken heeft de groei zich gestabiliseert.
Verder is de baby grondig onderzocht met echo's ed.Vele gyn's hebben de echo's bekeken. Maar alles lijkt goed te zijn! Ook het hart ziet er sterk en compleet uit! Dus nu de ontwikkeling klaar is gaat het met name om de groei dat dit niet te hard gaat. We blijven ons best doen.

Dus ik wilde zeggen dat ik weer terug ben op het forum en ik zal meteen vertellen wat wij straks in onze armen mogen houden; een meisje! ik ben nu 29 weken en 4 dagen, wat betreft de groei dus 31 weken en 4 dagen.

Ik hoop dat het goed gaat met iedereen en ik zal weer proberen regelmatig op het forum te zijn! Want   ik ben nieuwsgierig hoe het met iedereen zal verlopen.

Liefs Graphy (Tamara)

Hoi Tamara, fijn dat je weer terug bent op het forum. Wat een verhaal zeg...maar mooi dat je je goed voelt en dat het met jullie ukkie goed gaat!
Dat is het allerbelangrijkste!
Dus jullie krijgen een meisje, wij ook. Ik moet nu nog 7 weken, gaat erg snel.
Lekker bezig met de kinderkamer nu en alle laatste spullen kopen en klaarzetten.
Hey, rustig aan en lekker genieten!!

liefs Suus

hoi tamara

wat een verhaal zeg en wat een spanningen allemaal
gelukkig gaat het goed met je kleintje en daar doen we het tenslotte allemaal voor.
ik wil je gaag een gelukkige en gezonde laatst loodjes wensen

veel liefs angela

Idd wat een verhaal zeg. Fijn dat de groei nu goed gaat. Enne wat heerlijk een meisje

Monique

Thanx voor jullie reacties! Ik hoop dat het ook met jullie allemaal goed gaat en dat jullie kunnen genieten van het kleine mensje dat nu in je groeit! Als ik straks ons kleine meisje vast heb weet ik zeker dat ik al die narigheid de afgelopen maanden snel vergeten ben!

Liefs Tamara

Hoi,

Welkom terug.

Jij hebt het ook niet makkelijk gehad zeg.
Maar wat je al schreef......als je straks je kleine meisje in je armen hebt liggen dan weet je waarom je het hebt gedaan.

Nog even volhouden dus.

Het is niet makkelijk, diabetes en zwangerschap.
Mijn zus heeft ook diabetes en 4 zwangerschappen (3 kinderen) achter de rug waarbij zij ook te pas en te onpas een hypo had. Zij mocht van haar man echt niet meer alleen op pad en mijn moeder ging vaak even bij haar kijken als hij aan het werk was.
Regelmatig vond ze haar met een hypo. Soms belde de oudste (nu net 7 jaar geworden dus toen een stuk jonger) oma op met de mededeling dat ze moest komen want mama deed zo raar. Dit had hij van zijn papa geleerd.

Succes met de laatste loodjes.

Kruimel

Hee!!!

Welkom terug...
Wat een verhaal zeg.... Nog even volhouden idd. Het eind komt in zicht en dan kun je heerlijk gaan genieten van jullie kleine meid!

Liefs, Mar

Terug
Bovenaan