Ik ben thuisgebleven!!

Vanacht echt veel last van pijnlijke harde buiken en nu nog steeds een algeheel pijnlijke en gespannen buik.
Ik dacht vanochtend: f* it ik meld me ziek. En dus lekker gedaan. T is m'n laatste week. Alleen vandaag en donderdag eigenlijk nog maar k merk opeens dus dat m'n lichaam er last van krijgt. K ben nu trouwens 35 weken. Over precies 2 weken word k ingeleid.
Het voelt zo raar om thuis te zijn. Normaal meld ik me echt nooit ziek en k wil ook graag naar m'n werk want t is er supergezellig. Maar k geloof dat t gewoon ff niet meer kan. Dus nu maar lekker genieten van t niks doen.
En vanochtend trouwens een plasje ingeleverd want t zou ook weleens goed kunnen dat t door blaasontsteking komt deze zere buik.
Kan er straks voor bellen, ben benieuwd. Want als t nou geen blaasontsteking is zou t dan t begin van t einde inluiden? M'n dochter was er met 36,5 dus das over 1,5 week al zeg maar.
Nou ja heel verhaal over niks maar moest t ff kwijt.
Groetjes.

Goed dat je aan jezelf hebt gedacht! dan mag je verlof bijna ingaan, geen reden om die dagen met pijn uit te moeten zitten.
Hopelijk komt er niets ernstigs uit je urinetest!

Groot gelijk meid!! Ik vind het knap dat je tot 36 weken doorwerkt! Ik hoop voor je dat je geen blaasontsteking hebt, word je nu niet echt vrolijk van.

Ik zou zeggen geniet van je verlof straks en werkse nog even voor deze week!

Liefs ciomama

Terug
Bovenaan