ik ben toch echt zwanger!!! joepie de poepie....

A

Anoniem

Guest
hallo meiden,

ik ben zwanger. na vandaag weet ik het zeker. ga morgen nog ff langs de hk. want zit nog met een paar vraagjes!

ik weet namelijk niet hoe ik uit kan rekenen in welke week ik nu zit van mijn zwangerschap. misschien dat de hk mij kan helpen. ben namelijk wel erg nieuwschierig!
mijn eerste dag van mijn laatste mensruatie was 12 januari 06.
of kan iemand van jullie mij vertellen in welke week ik zit?
heb het ook op internet opgezocht dee een zegt 5w en de ander 6w. maar dat is toch best wel een verschil als je na de groei van het wondertje ziet!

weet namelijkniet wat mijn cyclus deze keer was. mijn eerste kwam op dag 33 en toen pas op 54. vandaar!!

xx dd

ps: maar ben super super blij natuurlijk!

Hoi Dagdroomertje,

Wat ontzettend fijn voor je! Gefeliciteerd!

Hoe lang je precies zwanger bent zullen ze binnenkort voor je gaan uitzoeken. Rond de 12 weken krijg je een termijnecho en dan kunnen ze heel precies zien hoe lang je zwanger bent. Voor nu kun je de eerste dag van je laatste ongesteldheid aanhouden.

Groetjes, Marisa

hoi dagdromertje

Gefeliciteerd wat geweldig
Ik ben precies dezelfde dag als jou mijn vk zij dat 5wk en ongeveer 4 dagen zwanger ben.
Misschien kun je er wat mee.
Is dit ook jou eerste keer de mijn wel.
Groetjes sanne

hoi sanne,

ik dacht zelf ook al zoiets ja. maar wanneer ben jij bij de vk geweest?
ik ga morgen naar de hk. dan hoop ik meer te weten te komen.

ben zooooooooooooooo blij!

xxdd

ooooooooooooh ja, dit is onze eerste keer ook.
in derde ronde raak!

xxdd

Hoi dd

Ik heb gisteren gebeld naar de vk en toen zei ze dat.
Ik moet 13 maardt naar haar toe
Daarvoor moet ik eerst een echo maken allemaal heel erg spannend.
Wat leuk dat we te gelijk zijn

Groetjes sanne

Gefeliciteerd!

Bij mij kwam er pas uitsluitsel bij de 2e echo. Mijn laatste menstruatie was nl. op 10 december, want een datum gaf van 17 september. Maar toen ze een paar weken geleden de 1e termijnsecho deden (officieel rond de 9 weken), bleek ik pas 6 weken en 4 dagen  zwanger te zijn! Ik mocht  9 dagen later terug komen voor een 2e echo en bleek toen toch weer 8 weken en 2 dagen zwanger te zijn. Mijn officiele datum is nu 25 september, dus vandaag precies 9 weken zwanger! JOEPIE!!!!!

Terug
Bovenaan