Ik ben vandaag gestript!

Hoi meiden, vandaag ben ik dus gestript ik heb al heel erg vaak de nachten wakker met harde buiken zelfs twee keer flinke weeen gehad, ook heb ik veel klachten van mijn maagzuur hoofdpijn en de vermoeidheid die begint zo toe te slaan met ook nog de anderre twee, ik heb het ze gevraagt net bij de vloskund en ze gingen kijken blijkt dat ik al met 3cm ontsluiting loop en de mond is helemaal zacht dus mijn lichaam is er helemaal klaar voor, het strippen deed iets pijn ik vond het meevallen ik krijg nu wel al steeds een wat hardere buik dussss pleassseeee laat het doorzetten!!!
Nou meiden ik hou jullie op de hoogte oke.
Groetjess Mina

Hai hai

Ohw dus het is afwachten spannend hoor,
Hoop voor je dat het doorzet, zelf heb ik ook heel erg last van harde buiken, maar voor de rest geen klachten.
Succes en we duimen voor je

[Groetjes Kimberly 35w2d

Hi Mina,

klopte mijn voorgevoel toch wel een beetje!
Juist jij die het forum maar saai vond was al een paar dagen zo "rustig".... maar nu blijkt gewoon dat je lichaam al druk bezig was met de komende bevalling!

Nou veel succes en hou ons op de hoogte!
Wij horen graag positieve verhalen over pijnloze en snelle bevallingen!

Liefs Joyce

Nou de harde buiken die gaan maar door trekt ook al veel pijn me onderrug in, en heb denk ik mijn slijmprop net verloren dikke slijmeriger bloederige prop brrr sorry hoor.

Zou het dan echt..... ik hou jullie op de hoogte,
groetjes mina

Terug
Bovenaan