ik ben vandaag precies 8 weken

A

Anoniem

Guest
hoi mensen ik ben precies vandaag 8 weken echt leuk.ik moet vandaag ook de verloskundige bellen,voor een afspraak.dus kan niet w8ten.hoop dan dat ik al een echo mag maken.!!!! wie moet er ook vandaag zijn 1ste afspraakje maken??????groetjes mariska

Hoi, Ik dacht ook dat je al een echo had gehad omdat je niet wist hoever je was en zo kon je uitrekenen wie de vader was toch? . Weet je inmiddels wie het is?  
Ik heb vorige week een echo gehad en bleek 3 weken verder. Erg leuk om te horen en zien want de baby was echt een stukje groter dat dat ik verwacht.
Ik was ook al een weekje van mijn misselijkheid af dus had al wel een idee dat ik verder was.

Groetjes Gerdientje

hoi,sorry ik denk dat jullie het verkeerd begrepen hadden.want ik wist alleen dat ik 11 dec ongesteld moest worden maar dat was ik toen niet.en toen heb de dokter voor mij uitgerekend,dus dat me laaste menstruatie 11 nov is geweest.en zo doende weet ik hoelang ik zwanger ben.en het is van de zelfde vader.dus vandaar.en ik had gister gebeld naar de verloskundige,maar ik mag pas 20 jan een echo maken.echt heel raar,want ik vindt dat ze wel eerder een echo mogen laten maken.maar ja gewoon afw8.ik wens jullie allemaal goeie zwangerschap tegemoed.groetjes mariska

Terug
Bovenaan