ik ben vanmorgen bij de huisarts geweest!

A

Anoniem

Guest
zoals beloofd zou ik even vertellen hoe het gegaan was bij de huisarts:

nou ik heb haar mijn verhaal voorgelegd, en zij vond dat ik idd ook een lange cycles had (6weken) en ik had ook een temperatuurlijst meegenomen en ze vond dat ik ook veel temperatuurschommelingen had!
dus heb ik een verwijsbrief gekregen voor naar de gynecaloog! ik ben nu al zenuachtig en heb ik nog niet eens een afspraak.

wat gaat er gebeuren bij zo'n 1e bezoek? krijg je dan ook een inwendigonderzoek?? dat lijkt mij verschrikkelijk eng.
ik wil dan wel dat mijn vriend mee gaat! dat mag toch wel hoop ik!
als ik maar te horen krijg dat alles goed is met mij (en vriend)! lijkt me zo erg als je te horen krijgt dat je geen kinderen kunt krijgen!
maar goed laat ik alles maar rustig afwachten, ze kunnen tegenwoordig zoveel!
ik vind het wel spannend hoor!!

ik hou jullie op de hoogte,

doei doei

liefs Wilma

Lieve Wilma,

Het is toch fijn dat je huisarts je doorstuurt naar een gynecoloog.(ik heb namelijk een half jaar na mijn bezoek bij de dokter pas een verwijsbrief gekregen)Voor een inwendig onderzoek hoef je echt niet bang te zijn je zal er niets of weinig van voelen.Ik hoop voor je dat het allemaal niet meer lang zal duren en dat jezelf over een tijdje moeder mag noemen.Ik ben nu een anderhalf jaar bezig en loop ook bij een gynecoloog.Ik weet niet waar je vandaan komt maar dokter Ruis is heel goed en zit in de mortel.Ik loop er nu zo'n jaar bij en mijn zus al 2 jaar in het ziekenhuis en bij mij weten ze al meer als bij mij zus.Het is alleen maar een advies.Hou ons maar op de hoogte ben benieuwd.

Groetjes

wendy

wat gaan ze eigelijk doen bij zo'n inwendig onderzoek??