Ik ben verliefd

Vandaag hebben we ons wondertje mogen bewonderen. Ik ben 9,5 week zwanger en 1 januari uitgerekend.

Gevoelsmatig wist ik dat het goed zat, maar toch is het spannend. Ik was zo gespannen dat ik de hartactie niet eens zag, te gefocust.
Maar dat veranderde al snel. Wauw wat mooi om te zien. Armpjes, beentjes, hoofdje... Alles zit er wat ze nu kunnen zien.
Een stuiptrekking gevolgd door 'niet bewegen mevrouw zo zien we niets'. Ik moest even hartelijk lachen om ons kindje.
Stil liggend volg ik vol bewondering alle bewegingen die het nu al maakt. Tranen van geluk biggelen over mn wangen.

Wauw dat prachtige kleine wezentje van nog geen 3cm is echt van mij. En dan realiseer ik me... Ik ben verliefd!
 
Wauw....Ik voel jouw gevoel!Mooi is dat he...opeens is het echt een kindje!
Super mooi! Geniet van dit mooie gevoel..
Ik heb door jouw bericht een lach op mijn gezicht haha.
Geniet!
 
Dankje Tuinier.
Dat is het zeker. Vooral het realiseren dat het deze keer echt is en ik mijn gevoel mag vertrouwen dat het goed zal gaan.
Nu snap ik wat ze bedoelen met liefde voor je kind, dat moet je ervaren voordat je het snapt
 
Deze keer was het alleen luisteren naar het hartje. Ook zo bijzonder. Al haalt het het toch niet bij de echo.
Maar het gevoel is nog steeds dat mijn hart zich al gevuld heeft met pure liefde voor de groeiende baby in mijn buik. Bezig zijn met spulletjes en de babykamer vergroot dit en maakt het allemaal nog wat echter. <3
 
Terug
Bovenaan