ik ben verwend

A

Anoniem

Guest
Dag alle dames

Ik ben 22 jaar en ik en mijn partner zijn bezig om ons tweede kindje te krijgen.
Ik heb nu een zoontje van net twee, en we vonden het weer tijd.
Bij mijn zoontje was ik gelijk zwanger, ondanks dat ik net was gestopt met de pil. Had het toen ook echt niet verwacht. Nu ben ik net gisteren voor de tweede keer, sinds we er voor gaan, ongi geworden. Balen. Ik was wel een dag overtijd en de vorige keer 5 dagen te vroeg.Ik had stiekem gehoopt dat ik weer gelijk zwanger zou raken, maar helaas. Ik leg me er nu bij neer dat het ook wel eens langer kan duren. Ik ben gewoon verwend door die eerste zwangerschap. Ik weet nu wel hoe shit het voelt om ongi te worden terwijl je niet wilt!!!
Ik wacht netjes af. Succes voor alle andere dames,

Plam

hoi hoi,

ik ken je gevoel hoor.

wij gaan ook voor een 2e en van de eerste was ik direct zwanger zonder dat we bezig waren.....das toch wel erg relaxed....je hoeft niet zo te wachten...hahaha

maarja nu zitten we in de 2e ronde..

maar voor de 1e was ik nooit aan de pil geweest en nu wel.
ECHT TROEP!!

ik ga nooit meer aan de pil!!
ben nu al een half jaar gestopt dus hoop dat dat in mijn voordeel is.

maar ik ben ook 22 jaar dus is wel leuk dat we allebei 22 zijn en voor een 2e gaan

liefs bri

Hai Bri

Ja, die pil is inderdaad rotzooi, ik wil ook nooit meer.
Ik heb na mijn zoontje echter eerst een spiraal gehad, nou;DRAMA. Veel last avn gehad, daarna nog effe aan de pil, maar daar ben ik snel weer op teruggekomen. Nooit meer, dan maar weer condoom. Dat doen we nu een jaar zo, ging altijd prima. Maar ja, nu afwachten (Maar dat kan ik eigenlijk niet). Hi, hi.
Succes verder
Plam

Hoi,

ook ik ben 22 en wij zijn nu ook bezig voor de 2de. De eerste keer is
het meteen gelukt. Dus stiekem heb ik inderdaad gehopt dat het meteen
weer raak zou zijn   omdat ik nu ook, net als bij de eerste de pil
niet slik... maar helaas...de 23ste heb ik mijn NOD. Wanneer is jullie
NOD?

Groetjes

hoi KO,

mijn nod is de 21e.....dus we zitten dicht bij elkaar....SPANNEND!!!

liefs bri

Hallo Meiden
Ik zal me ff voorstellen ik ben eefje ben 24 jaar en wij zijn nu bezig voor de derde ,Ik heb al een zoontje en een dochter en we zijn nu in ronde 2 beland .
Nu was ik van mijn andere 2 zwanger meteen zonder dat ik het zelf wist had ook nergens last van ,dus die kans is er natuurlijk weer hahaha .
Maar deze maand voel ik me wel anders moet ik zeggen ,ik heb ook enorm veel puistjes gekregen krijg ik normaal alleen als ik zwanger ben en heel veel honger ,en vaak heb ik het koud en ik kan zo,n beetje de hele dag slapen dus wie weet hihihi.
Mijn nod is de 16 e ,nou ik hou jullie op de hoogte .

Groetjes eefje

nou eefje spannend hoor.....ben wel benieuwd...

nog 3 daagjes wachten....

let us know...

gr bri

Terug
Bovenaan