Ik ben voor het eerst in de efteling geweest...

A

Anoniem

Guest
en leuk dat ik het vond...Hier een paar leuke kiekjes van mij (en mama en mijn grote broer..)

Groetjes Jesse

Hoi An,

Leuke foto's! Wat een lief mannetje en geweldige krullen!
Hoe oud is jouw zoontje? Ik ben benieuwd of mijn dochtertje van 15 maanden het al leuk zal vinden. Hoe reageerde hij en wat vond hij het leukst?

Geweldig die foto,s ! Vooral die met hun allebei

Liefs anna

Superschattig zeg! Vond hij het al wel leuk, of was hij nog iets te jong?

groetjes Maris

Echt super leuk die foto's en inderdaad een lekkere krullenbol. Wij willen in september gaan als Marissa net 1 is. Ben ook wel benieuwd hoe ze het dan vindt. We zijn afgelopen winter al naar de winter efteling geweest met zijn 3en maar daarvan heeft ze niet zoveel meegekregen.

groetjes Linda

leuke foto's en inderdaad een mooie bos krullen zeg!

Vond je jongste de Efteling ook leuk? Ik ben erg benieuwd.
Wij gaan zelf in september nl ook en ik vraag me af hoeveel Sarah er dan zelf van mee zal krijgen. En natuurlijk hoelang ze het vol zal houden .

Tamar & Sarah (16-07-2007)

Hallo!
We zijn in mei ook al een keer geweest en toen heb ik hem thuisgelaten, maar nu ging oma, vrienden enzo mee dus had ik geen oppas zeg maar.. Nou is Jesse best heel makkelijk en dus ging ie deze keer gewoon mee (hij is trouwens 12 juli een jaar geworden), en ik moet zeggen dat het me echt super is meegevallen. We gingen natuurlijk voor de oudste (we krijgen vrijdag de sleutel van het nieuwe huis en word het klussen dus we wilde nog ff wat leuks doen met hem..), maar Jesse heeft echt zijn ogen uitgekeken. Hij is mee in de carnaval geweest (grote foto), verder in de bootjes (vond ie ook super), en voor de rest natuurlijk de speeltuin.. Verder zijn we met hem nergens echt in geweest of zo, maar het was toch een hele belevenis..Hij was echt tegen zijn slaap aan het vechten om maar niks te hoeven missen haha..

Terug
Bovenaan