Ik ben weer aan t werk en i like it!!!!!!!!!!!

Zoals t bovenstaande al zegt ben ik sinds maandag aan t werk. Ik zag er super tegenop tot afgelopen zondag. Ik had t helemaal gehad met t gehuil e.d.
Ik hoefde maandag maar 4 uurtjes te werken maar ben er toch ff tussenuit geweest. Gister had ik avonddienst van 5 tot 11. t was druk maar toch fijn. ff andere mensen om je heen, andere praat, volwassenen!! Ik vond t geweldig..
Mijn vriend zegt dat ik nu al vrolijker ben en ik zelf kan beter tegen het gehuil van de kleine.. Voel me stukken beter!
Groetjes Carla mv Tessa

Oo, wat fijn voor je!
Ik kan het me nog niet voorstellen. Gister was mijn officiele verlof om. Gelukkig heb ik nu nog 4 weken bouwvakvakantie, en moet ik 13 aug weer beginnen. Op dit moment moet ik er echt nog niet aan denken. Word al misselijk bij de gedachten....  Zou het nog veranderen?

Hoi Carla,

Wat fijn voor je! Ik had het net zo, hoor. En ik kan ook veel beter tegen het gehuil als ik er ook af en toe een dagje niet naar hoef te luisteren. Ik zou mijn werk niet willen missen (zelfs al ben ik nu weer blij dat het vakantie is).
Geniet ervan dat je het zo goed hebt kunnen regelen!

Eveline

leuk dat je het weer helemaal naar je zin hebt gehad!
ik werk nu 1 dag in de week. dat vind ik net leuk, maar meer wil ik niet. ik mis hem echt. ben blij als ik 's avonds weer thuis ben. begrijp me niet verkeerd, ik vind mijn werk echt leuk maar als ik niet zou werken zou ik het ook goed vinden.
nou heb ik ook wel een heel makkelijk kind hoor. senna huilt eigenlijk nooit.
dat scheelt vast ook een hoop.

nou werkze maar weer he....

groetjes marijke

He, fijn dat het zo goed ging. En mooi ook dat je je er vrolijker van bent. Altijd goed toch ?

Zelf werk ik nu niet meer, doe lekker mn huishouden en de twee kids bezighouden en luiers kopen en koffie drinken.

groetjes Mieke

als ik dit zo lees word ik eg laaiend jaloers (kan helaas niet werken door de hersenbloeding en infarct) wat ik kreeg voor ik zwanger raakte maar zou oooo zo graag willen maar meiden geniet lekker van je kleine en ook van je werk dat heb je soms gewoon eg nodig naast alle babytalk  liefs mamavanTimo en Renzo

Hoi Carla,

Wat goed dat je het zo fijn vind om te gaan werken. Ik herken het helemaal hoor! Ik kan ook overal beter tegen als ik weer thuis ben. Als ik dan weer een paar dagen achter elkaar vrij ben geweest dan vind ik het echt lekker om weer te gaan werken. Zo kan ik van beide dingen volop genieten!!!

Groetjes Monique

Terug
Bovenaan