Ik ben weer begonnen met werken.

A

Anoniem

Guest
Hoi,

Gisteren ben ik weer begonnen met werken. Ik werk 3 dagen in de week maandag woensdag en vrijdag. Lucas gaat dan naar het kdv. Ik voelde me gisteren zo slecht, ik kon wel janken maar ik heb me groot gehouden. Het werken vond ik wel weer leuk, maar Lucas weg brengen vind ik verschrikkelijk terwijl hij het wel best vindt.

Hoe was jullie eerste werkdag??

Groetjes Sonja

hoi,ja wennen he' z'on 1e dag,ik vondt het ook verschrikkelijk,kwam al in tranen bij mn oppas aan en eenmaal op t werk kwamen ze weer de tranen,terwijl ik me zo had voorgenomen me groot te houden..
maar nu ben ik 4 weken verder en gaat het prima,geen moeite meer en nu ik erop terug kijk denk ik...heb ik me daar zo druk om gemaakt?
echt neem van mij aan het wordt beter..en als je ziet dat je kleine t na t zin heeft is het ook veel makkelijker..je kunt t ook zo zien t is gezond dat het je wat doet!!! nou succes!!

Hoi,

Heel herkenbaar hoor!
Pffff, ik heb ook vreselijk gehuild de 1e  paar dagen dat ik moest  gaan maar na 2 weken vond ik het eigenlijk wel weer fijn om te gaan.
Als het bij de oppas goed gaat is er toch niets om je schuldig over te voelen!
De kleintjes merken er weinig van en vinden het vaak wel best, wij maken het onszelf veel te moeilijk met schuldgevoelens...

Ik denk dat het juist wel goed is dat ze ook in een andere omgeving zijn.
Het wordt echt beter hoor!

Groetjes Carin.

Ha Sonja

Wat grappig,ik werk ook de maandag-woensdag-vrijdag. Emma gaat dan die dagen ook naar het kdv. Echt een prima verdeling zo, werken   dagje vrij etc. Ook voor Emma is dit prettig, want ze is altijd wel moe van een dagje creche.
Wennen he die eerste dag weer! Ik ben nu ongeveer weer 2 maanden aan het werk, en het is zo normaal. En het gaat allemaal goed, dus dan ga je ook makkelijker werken.

Succes verder,
groetjes marieke m v Emma 3-6

Hier hele andere ervaringen!
Ik heb een zoontje van 3 jaar, toen ik na 10 weken weer moest werken vond ik het heerlijk! Ik heb hem zo weggebracht, zonder een traan en zonder emotie! Vroeg me zelfs af of dat wel deugde...
En nu weer, mijn dochtertje is nu bijna 4 maanden en ik ben nu weer 2 weken aan het werk. Maar wederom weer geen emotie.
Terwijl ik toch echt niet zo gevoelloos ben hoor!
Verheug me wel altijd enorm weer op de kids, gelukkig maar he
Maar, ik kan me het wel indenken dat jullie dat anders ervaren, het is toch een hele mijlpaal je kind achter te laten bij de oppas/ kdv.   Je bent weer in een andere fase aan beland.
Succes allemaa!

Terug
Bovenaan