Ik ben weer een illusie armer!!!

A

Anoniem

Guest
Hallo allemaal,

gisteravond vertelde mijn man me dat hij vind dat ik alweer aardig mijn oude figuur begin terug te krijgen. Dat dacht ik zelf ook al en dat gaf me een goed gevoel. Vandaag ging ik wandelen met Stijn en kwam een klasgenootje van mijn oudste tegen. Weet je wat ze zei: je baby is toch al geboren? Waarom heb je dan nog zo'n dikke buik? Zucht...

Groetjes van Marloes

He Marloes,

Nou ja zeg! Dat die vrouw dat zo tegen jou zegt....  ik zou dat nooit tegen iemand durven zeggen, maar goed niet iedereen heeft fatsoen!

Als jij zelf al vind dat je lekker en beter in je vel zit en je zo kort na de bevalling al een compliment van je eigen mannetje krijgt dan zou ik me niet proberen zo druk over te maken ! Is misschien makkelijk gezegd hoor want ik zou er ook van balen als iemand dat tegen mij zou zeggen !

Ik ben ook alweer redelijk blij met hoe ik er uit zie, ik was maar 6 kilo aangekomen dus dat viel reuze mee en op de top van mijn zwangerschap zat ik op 84 kilo en nu weeg ik alweer 72 kilo!!!! Dus minder dan voor de zwangerschap! We zijn nu ook samen al 3 weken aan het sonja bakkeren (ik gee geen borstvoeding) en het is goed te doen, ik was zo gemotiveerd dat ik al zoveel (zomaar) kwijt was.

Liefs Danielle mv
Jason 01-07-04
Felicity 23-05-07

Nou, dat vind ik echt te belachelijk voor woorden zeg!!!
Die heeft zelf zeker geen kinderen.. Alsof je gelijk je buikje kwijt bent na je bevalling?!?!?! Zou niet gek zijn maar zo werkt het in de praktijk toch echt niet hoor..
Gewoon naast je neerleggen en naar je (lieve) man luisteren!!!!
Gr. Anne-Marie
mama van Tim (2,5) en Jesse ( van 12-7-07)

O wacht volgens mij lees ik het nou pas goed.. Het was een kind die dat tegen je zei?
Haha, nou ja dan is het op zich minder erg hoor.. Toen ik in mei op vakantie ging, was ik 32 weken zwanger en met mijn oudste (2,5) in de speeltuin. Toen kwam er een jochie van een jaar of 6 of 7 naar me toe en zei Mevrouw wat heeft u een dikke buik! Ik zeg tegen hem Ja ik heb net een beetje veel gegeten.. Kijk ie me heel verbaasd aan en vraagt heel serieus Echt??
Ach ja, dat zijn kinderen moet je maar denken hahahaha
Doeii

Oh wahahaha heb ik ook niet goed gelezen! Dat maakt het idd weer iets anders.....

O jee ik ken dat!!

Ik was vorige week op stap met een paar vriendinnen, heb ik een paar x de vraag naar m'n hoofd geslingerd gekregen: krijgen jullie een 2e kindje?

Dusssss.... En bedankt he?!

Hahaha, op naar de sportschool!

Ik weet wat je bedoelt.... Ik ben nog 8 kilo zwaarder dan voor de zwangerschap. Heb de laatste 4,5 maand plat moeten liggen en de kilo's vlogen er aan, ondanks dat ik eigenlijk niet snoepte. Maar ja, je lichaam wil nou eenmaal alles vasthouden...

Ik geef borstvoeding en kan daardoor niet lijnen. Nou geloof ik ook wel dat je door gezond bewegen en gezond eten veel beter kan afvallen (langdurig zeg maar), maar met zo'n kleine is dat best lastig. Mijn meisje slaapt nog veel en daardoor kan ik niet zo veel weg. En 's avonds ben ik dan vaak weer moe en ga ik ook vaak niet sporten. Lastig...

Groetjes en sterkte,
Marisa

Terug
Bovenaan