Ik ben weer tante geworden!!!!

Mijn schoonzus is zondag bevallen!!
Ze hadden al 2 dochters, dus we waren allemaal benieuwd wat het dit keer zou worden.
en het is.........   een meisje!!!!

Dus ik heb nu 3 nichtjes.

Het is echt een meiden familie, de opa van mijn man heeft nu 7 achterklein dochters.
 er is nog geen jongen geboren.

Wie weet in de toekomst...hahahaha.

gr trotse tante  Elise mv Merel

ps: heb de kleine nog niet gezien, maar ik kan niet wachten...heerlijk zo'n klein hummeltje

hi Elise!

Gefeliciteerd met je nieuwe nichtje, wat leuk zeg!!! Wonen ze een beetje in de beurt?

Hoe gaat het met Merel? Wanneer is ze uiteindelijk gaan lopen?

groetjes!

Marielle mv Noa en Delia

Ze heet Sanne!

Hoi Marielle,

Ja Merel loopt  alweer 3 maanden.
Ze is nu 18 maanden dus met 15 maanden is ze begonnen.
Een echte meid, alles zelluf doen, mogen niet eens d'r handje vast pakken! hahaha.

Hoe is het bij jullie?

Mijn schoonzus en schoonbroer wonen in Nijmegen.
We hebben gezegd dat ze eerst maar eens even moeten bijkomen (zondagavond laat geboren) en dat we dan snel komen kijken.

Mooie naam Sanne!

Nijmegen is te doen maar helaas niet om de hoek anders zouden de kids vaak met elkaar kunnen spelen.
Vijftien maanden is heel gemiddeld om te gaan lopen, wat goed van haar! En begint ze al een beetje te praten?

Hier gaat het prima (afgezien dat ik al vier dagen met koorts op bed lig, behalve nu hihi). De jongste is alweer 5 maanden en Noa 20 maanden. Delia begint meer te bewegen en dat vindt noa erg grappig. Als Delia haar opeens hard knijpt dan is ze helemaal verontwaardigd haha

Oja, over die voedingscursusavond waar wij toen geweest waren. Weet je nog waar 6 suikerklontjes inzaten? In olvarit fruithapje ofzo? Had ik gisteren met mijn nichtje over. Maar op het potje van olvarit fruithapje vanaf 4 mnd staat geen suiker toegevoegd. Ik weet het echt niet meer....

gr
Marielle

Vreemd dat het niet op dat potje staat, suiker.
Ik vond sommige dingen ook wel overdreven uitgelegd. Maar het koken zelf vond wel erg leuk!

5 maanden alweer, gaat snel he!

Merel brabbelt wat af. Heeft toch een woordenschat al opgebouwd. papa, mama natuurlijk.
Puisssje = pluisje (kat)
opa en oma
bal, vis, toel (stoel), auto, titte (zitten), bah, luier, poep,plas, badje,koe en dan erbij:boeoeoeoe.
puzze (puzzel), buiten.
poes, ete (eten), laaalaaa (chocola), koek. bambam (boterham), babaan (banaan), dinken (drinken)  enz enz.
namen van kindjes op het kdv
ze probeerd veel dingen na te zeggen.
ik vind het erg leuke leeftijd nu met dat geklets.

Noa zal ook wel flink kletsen.

Die kan al goed kletsen zeg! Noa zegt ook al wat losse woordjes: nina (=nijntje), aai, paard, arm, oor, bah, papa, mama, opa, oma, eten, happen, zitten, kom maar, dag.
En ze kan van die schattige dierengeluidjes maken, vooral de leeuw vinden we erg leuk: grrauw (lijkt meer op een welp dan leeuw haha)

Terug
Bovenaan