Ik ben weer terug Wendy

Lieve Allemaal,

Het is even geleden maar ben weer terug en sommige zullen het nog wel weten dat ik geopereerd ben voor een buitenbaarmoederlijke zwangerschap dat was op 3 april .
Ik wil jullie vertellen dat ik op nieuw zwanger ben !
Deze week test gedaan en positief .
Ziekenhuis gebeld en donderdag heen en eerste echo kijken of het op de juiste plaats is ,we hopen zo en dat het in de baarmoeder is en dan heeft het een kans van slagen ,afwachten allemaal .
Ik hoop dat het met iedereen goed gaat en ben blij jullie weer te mogen begroeten .
Ik zal wat verder in de tijd gaan en ik ben te vinden straks op Maart 2014.
Veel liefs Wendy Helder xxxx

Oh super wat leuk zeg. Hoop dat de echo iets positiefs laat zien. Fijn dat je al weer zwanger bent, kan me voorstellen dat het allemaal nog spannend en een beetje dubbel is. Laat het ons weten na de echo, dan juichen we mee :)

Gefeliciteerd! Wat fijn dat het inmiddels weer gelukt is! Ik hoop van harte dat deze kleine op de goede plek zit en daar lekker blijft zitten tot het einde! Het is je gegund!

Dit is super nieuws! Gefeliciteerd !!! Ik hoop dat deze zwangerschap voorspoedig voor je zal lopen! Ik zal maart 2014 in de gaten houden! Hou ons op de hoogte!

Hey hallo allemaal ,

We hebben de eerste echo gehad en alles goed tot zo ver dus met andere woorden de kleine zit in de baarmoeder !
Zo zeg wij zijn super blij :)
En dank voor jullie reactie,s super goed deed mij dat en over 2 week weer heen dan ben ik 7 week en dan kunnen ze het hartje zien en de bloedsoomloop .
het heeft nu in ieder geval een kans Yes!!!!
Ik hou jullie op de hoogte ,Liefs Wendy xxx

Terug
Bovenaan