ik ben weer terug

A

Anoniem

Guest
hallo allemaal

een paar weken geleden was ik ook bij dit forum, ik werd zwanger dus ging naar zwanger zijn forum.

helaas is het allemaal niet goed gegaan en heb ik een buitenbaarmoederlijke zwangerschap gehad. gelukkig is die er van zelf uitgekomen , maar heb wel tot 2 keer toe op de eerste hulp gezeten.

graag wil ik weer zwanger worden, ik moet wel even wachten tot mijn lichaam helemaal herstelt is.

ik hoop dan ook dat dat net zo snel mag gaan als de vorige keer. zijn er meerder mensen hier die een miskraam hebben gehad en nu voor de tweede zwangerschap gaan??????

liefs angela

hallo allemaal

een paar weken geleden was ik ook bij dit forum, ik werd zwanger dus ging naar zwanger zijn forum.

helaas is het allemaal niet goed gegaan en heb ik een buitenbaarmoederlijke zwangerschap gehad. gelukkig is die er van zelf uitgekomen , maar heb wel tot 2 keer toe op de eerste hulp gezeten.

graag wil ik weer zwanger worden, ik moet wel even wachten tot mijn lichaam helemaal herstelt is.

ik hoop dan ook dat dat net zo snel mag gaan als de vorige keer. zijn er meerder mensen hier die een miskraam hebben gehad en nu voor de tweede zwangerschap gaan??????

liefs angela

Hoi Angela,

Wat vervelend dat je zwangerschap is misgegaan.
Zelf heb ik een miskraam gehad in december 2006. Ik was toen 11 weken zwanger.  
We hebben al een dochter, dus dit was de 2e zwangerschap.
De eerste keer was ik pas na 1,5 jaar zwanger, en de 2e keer in de 1e ronde al! Nu duurt het dus weer wat langer, 6 maanden nu, maar ik hoop dat ik snel weer zwanger ben.
Ik wens je veel sterkte met het verwerken (de klap kwam bij mij pas echt na 2 maanden) en veel succes met zwanger worden!

Liefs Sanneke

Terug
Bovenaan