Ik ben weer zwanger....

Hallo allemaal

Hoe gaat het met jullie? Ik heb in december afscheid van jullie moeten nemen ivm een miskraam. Op dit moment ben ik 9 weken zwanger. Ik heb al 3x een echo gehad. Met 4 weken om de zwangerschap te bevestigen. Met 6 weken om het hartje te zien kloppen en met 8 weken ter controle of het nog steeds goed gaat. Volgende week donderdag heb ik met 10 weken mijn 4e echo.

Ik wens jullie allemaal heel veel sterkte met de laatste loodjes en met de bevalling. Het duurt nu niet lang meer.

Liefs Petra

ps: Zijn er al vroege bevallingen geweest?

Hoi Petra,
Gefeliciteerd met je zwangerschap! Wat fijn dat het gelukt is. Ik wens je veel succes en blijdschap de komende tijd, op naar de 12 weken!

Voor zover ik weet zijn er nog geen vroeggeboortes, maar het wordt langzaamaan een beetje spannend he.. we zijn allemaal aan het aftellen.

groetjes, Rudy

Gefeliciteerd!!! Geniet van je zwangerschap! En over een paar maanden een hopelijk prachtige en gezonde baby!
En nee, zover ik gelezen heb nog geen baby ´s hier!

groetjes

GEFELICITEERD!!!
Fijn om te horen dat het voor jou ook zover is.. Probeer er lekker van te genieten en je niet teveel zorgen te maken! fijn dat ze je zo goed onder controle houden..

We hebben nog geen vroeggeboortes.. maar het zit er allemaal aan te komen!

Liefs Debby

Hé Petra,

Wat een goed nieuws! En al drie goede echo's gehad! Ik duim voor je dat het zo blijft.
VOlgens mij zijn er nog geen bevallingen geweest, maar het had al wel gekund. Ben benieuwd wie de eerste is!

SUcces meid en ik hoop dat je er ondaks de spanning en angst van kan genieten!

Groetjes, Kaskes

Terug
Bovenaan