Ik ben weer zwanger

A

Anoniem

Guest
hoi meiden

Omdat ik toch een tijdje bij jullie op het forum heb gezeten wilde ik jullie vertellen dat ik weer zwanger ben Ik ben op dit moment 11w5d en gister heb ik mijn eerste echo gehad Van oktober mama ga ik nu naar juni mama
Ik wens jullie heel veel geluk met jullie kleintjes en geniet ervan want voor je het weet
zijn ze groot

Groetjes Corina

Wat een goed nieuws!!!!! Gefeliciteerd.

Ik hoop dat je goed in de gaten wordt gehouden en dat je kunt genieten van deze zwangerschap.

Groetjes,
Ivanka
mama van Sven* en Myrthe

Lieve Corina,

Wat geweldig meid.
Van harte!!

Hoe gaat het nu met jou,en met je gezinnetje?
Hebben jullie het al een plekje kunnen geven?
Als ik het me goed herinner heb je je zoontje Matthijs genoemd toch?

Ik hoop dat ondanks de narigheid die jullie hebben moeten doorstaan,dit een onbezorgde zwangerschap mag zijn.

Het ga je goed.

Liefs,Ingrid.

Hoi Corina,

Gefeliciteerd meid, wat goed zeg.
Hopelijk kan je er van genieten na alle ellende die jullie mee hebben gemaakt na het verlies van jullie zoontje.

Ik hoop dat jullie in juni een prachtig wondertje mogen krijgen.

liefs Kruimel

hoi meiden

Wat lief dat jullie nog weten wie ik ben
Met ons gaat het allemaal wel goed We hebben het overlijden van Mathijs* een plekje kunnen geven ook al blijven er periodes dat ik het er nog heel moeilijk mee heb Het verdriet zal nooit slijten en hij zal er altijd bij horen
Deze zwangerschap is door dit alles behoorlijk eng en ik ben steeds bang dat het weer gebeurd Gelukkig zijn er ook   momenten dat ik wel kan genieten Ik heb een doptone en daarmee luister ik iedere avond even en dat stelt wel gerust

bedankt voor die lieve reacties en geniet van jullie kindjes
groetjes Corina

hartelijk gefeliciteerd.
Wij hopen dat je, ondanks alles, toch zult genieten van deze zwangerschap.
Veel geluk, liefde en een mooie zwangerschap gewensd.

chantal

Terug
Bovenaan