IK BEN WOEST!!!!!!

Nou, echt, ik spat zowat uit elkaar!!!!!! Mijn mannetje huilt erg veel.. ontroostbaar... heeft veel last van zijn buik en darmpjes... vooral s'avonds en s'nachts uit het zich.. heel verschrikkelijk om je mannetje zo overstuur te zien... Nu tobben we  sinds week 2 na de geboorte... hij is donderdag 5 weekjes oud.. ben op aanraden van een vriendin naar een osteopaat geweest vanmorgen.. onder het mom van; baat het niet, dan schaadt het niet...

nu blijkt ons menneke zenuwbaantjes in zijn nekje en rompje te hebben die overrekt zijn; ten gevolge van de plukkerij van die stomme veearts die zich gyneacoloog mag noemen. Het klopt ook wel want ik en mijn echtgenoot waren erg verbaasd dat er tijdens de keizersnede zo onwijs aan onze baby getrokken werd.. ik werd in elkaar geduwd en de gynaecoloog trok niet als te zachtzinnig ons menneke eruit. Nu snap ik ook wel dat je niet met fluwelen handschoentjes te werk kan gaan.. maar nu ik dit weet... ik moet dinsdag op nacontrole en ik hoop dat mijn korte lontje dan wat langer is maar ik word van zulke dingen helemaal akelig... denk maar niet dat ze Maxima en haar kindertjes dit laten overkomen.... niet dat ik het iemand toewens maar ik ben... tja... ik heb er gewoon geen woorden voor....

Verder nu maar hopen dat we hem gauw op de rit krijgen. veel knuffeltjes, veel zoentjes en buikjes masseren.. en troosten troosten troosten...

Bah bah en nog us bah.....

Hoi Biggetje, wat zielig voor je kleine man, als hij zo ontroostbaar is. Voor jullie is het natuurlijk ook geen pretje, want je weet niet hoe je hem nog kunt troosten. Zelf heb ik er geen ervaring mee, maar het ergste lijkt het me, dat dat kleine mannetje zo'n pijn heeft, en je niks kunt doen. Ik hoop voor jullie allemaal dat het snel beter gaat met jullie jonge gezinnetje. Groetjes Wendy 39w

haha, goeie vraag Miep...zijn de emoties waarschijnlijk!
Wel balen voor jou en je baby dat het zo is gegaan. Misschien krijg je er met de nacontrole wel een goeie verklaring voor. Ik heb wel vaker van huibaby's gehoord die bij een osteopaat kwamen en dat er toen iets met de nekjes aan de hand was. Meestal was dit na een paar behandelingen verholpen....hopelijk is dat bij jullie ook het geval.
Sterkte meid!
Patricia
35w2d

nou ik snap wel wat ze bedoeld ja want mensen van het koninklijk huis overkomen zulke dingen niet daar word wel heel voorzichtig mee omgegaan en als je met je poen voorop staat ook wel maar wij normale burgers moeten het altyd lijden ik heb het ondervonden met mijn zoontje die hebben ze de hielprik er zo hard in gedrukt en 2 keer geprikt dat wij net op tyd in het ziekenhuis waren hij had een bot infectie in zijn hiel waren we 2 dagen later gekomen had zijn hele beentje eraf gemoeten dus ik weet hoe je je voelen kunt en ik geef je groot gelijk!

groet mama

quote: mama van devran reageerde document.write(friendlyDateTimeFromStr('29-09-2006 12:09:47'));

nou ik snap wel wat ze bedoeld ja want mensen van het koninklijk huis overkomen zulke dingen niet daar word wel heel voorzichtig mee omgegaan en als je met je poen voorop staat ook wel maar wij normale burgers moeten het altyd lijden ik heb het ondervonden met mijn zoontje die hebben ze de hielprik er zo hard in gedrukt en 2 keer geprikt dat wij net op tyd in het ziekenhuis waren hij had een bot infectie in zijn hiel waren we 2 dagen later gekomen had zijn hele beentje eraf gemoeten dus ik weet hoe je je voelen kunt en ik geef je groot gelijk!

groet mama

Hoi,

sorry hoor, maar hoe weet jij nou hoe het gaat bij de mensen van het koninklijk huis? Was je erbij? Misschien is Maxima met amalia ook wel bij de osteopaat geweest. Dat weet je niet. Weet je waar ik woest van wordt... mensen die oordelen over dingen waar je niets vanaf weet.

zeg mama van rosa als jij daar dan zo woest van word snap ik niet dat je nog op zulke forums komt of andwoord of ben je weer zon koningsgezind iemand die helemaal idolaat is van het koningshuis ik snap niet waar jij je mee bemoeid!
ik word woest op zulke mensen die zich overal mee bemoeien!!!!!
maar ja jij zal nog wel geen pech hebben gehad met je kindje maar als je dat maar een keer krijgt dan weet je wat wij bedoelen het is te hopen voor je kindje dat het niet gebeurd maar voor jou misschien wel eens goed dan weet je meteen wat wij doormaken en dat het inderdaad bij zulke mensen niet voorkomt en wij maar nummertjes zijn!!!

Waar het om gaat is het zielige babytje en niet Maxima en d`r wat luxere leventje dan de gewone mens denk ik...
Bij mijn keizersnede bleef mijn zoontje z`n hoofdje hangen in t geboortekanaal. Heeft dus ook wat rekwerk gekost. Resultaat ook beschadigde nekwervels. Kind kon maar in 1 houding liggen anders krijste hij de buurt bij elkaar. Pas na een jaar is het vreselijke huilen minder geworden......
Haal homeopatiche pijnstillers, warme doeken voor op de zere plekken, massage-olie  en laat je gelijk doorverwijzen naar de fysiotherapeut en ostheopaat. Neem voldoende vrije tijd anders wordt je helemaak knettergek!!!!!
Wens je heel veel sterkte en beterschap voor je kindje.

Terug
Bovenaan