ik ben z'on emotionele troela geworden

A

Anoniem

Guest
Hoi meiden,

Ja, het is echt niet normaal meer. Om alles, maar dan ook echt om alles, krijg ik tranen in mijn ogen.

Vandaag bijvoorbeeld, vierde mijn zoontje zijn 3e verjaardag op de peuterspeelzaal. En dan mag je als ouders hierbij zijn. Natuurlijk was het bij mij binnen 5 minuten al teveel en prikte de tranen achter mijn ogen. Toen "lang zal hij leven" gezongen werd, zat ik al te snotteren naast hem in de kring.

De hormonen beginnen flink op te lopen en ik laat regelmatig een traantje lopen.

Wie van jullie herkent dit nog meer?

Dikke knuffel van mamabinck.

Hoi,

Ik merk het voornamelijk bij films e.d. Niet dat ik zit te huilen maar ik moet het wel wegslikken terwijl ik dat niet snel heb.

Tijdens de zwangerschap van onze eerste heb ik in 4 maanden 5 begrafenissen gehad van naasten, dat was wel flink snotteren hoor.

Syl
34+6

Oh gelukkig ... ik ben niet de enige! hahaha...
het is af en toe echt erg ja...
zo ging ik een paar dagen geleden mijn vriend ophalen op schiphol. Auto geparkeerd en hem opgewacht bij de aankomsthal.
Toen we terug liepen naar de auto ben ik halverwege gewoon in tranen uitgebarsten want ik wist niet meer waar ik de auto had geparkeerd... :(
en zo zijn er veel meer onnozele dingen hoor... kan echt helemaal niets hebben hahaha
vriendlief vat het gelukkig best goed op: hij vind het nl schattig! pfff... dat wil je dan op dat moment ook niet horen hahaha
:)))
gr,
KC

Hoi,

Jahoor, ook ik ben op het moment zeer emotioneel incontinent. Vooral alles wat met kinderen te maken heeft tikt zwaar aan. Mijn zoon die voor het eerst naar de basisschool gaat en thuiskomt met zijn eerste geleerde liedje, dochterlief die in het kerkkoortje zingt, films, boeken...Het slaat echt nergens op. Rare dingen hoor, die hormonen. Aan de andere kant ben ik op het moment wel veel optimistischer dan normaal. Normaal gesproken pieker ik nogal veel en nu kan ik veel beter relativeren (behalve dan als ik denk dat er iets niet goed zou zijn met ons kleine meisje in mijn buik).
Ik had laatst ook zo'n situatie dat ik nijn man moest ophalen van schiphol. Hij was een paar dagen weggeweest. Nou, je snapt het al, tranen met tuiten toen ik hem weer zag.
Nou ja, als dat de ergste kwaaltjes zijn...
Groetjes, Petra

Nou je bent echt niet de enige hoor!
Ik word hier thuis nu regelmatig uitgelachen omdat ik met ieder emo-programma op tv ontzettend mee zit te janken. Het is echt niet normaal meer. Het is ook niet een traantje ofzo, maar er gaan dan meteen sluizen open!
Wel merk ik dat als ik moe ben het erger is dan dat ik goed uitgerust ben.

Hoi dames,

Nou ik heb er af en toe ook last van hoor. Laatst stonden echt de tranen in mijn ogen toen ik de reclame van merci op tv zag...................!!!!!

Groetjes Janine

Terug
Bovenaan