Ik ben zelf een tijdje niet geweest maar...

bloedt het hier dood?
Ik heb het erg druk gehad de laatste tijd en zit eerlijk gezegd niet echt lekker in mijn vel.
Vandaag sinds lange tijd even lekker uitgebreid aan het forummen.
Ik had verwacht behoorlijk bij te moeten lezen maar dat is niet het geval.
Heeft iedereen het toevallig druk of gaan we langzaam allemaal weg van het forum?
Liefs Tanja.

Hoi,

Ik heb het gewoon erg druk! Ik werk nu ( tijdelijk) vier dagen in de week en die overige dagen ben ik meer met mijn kids bezig die beiden 2 weken na elkaar ziek waren....
Dus druk drukker drukst!

Groetjes Hanneke

ik lees momenteel meer dan dat ik schrijf.
Tja en met het mooie weer staat de computer bijna
niet aan,heb meestal ook niet veel te melden.

groetjes
Bianca mv Lorenzo

De spoeling is inderdaad momenteel erg dun. Het prachtige weer van een paar weken geleden werd door een aantal al als reden opgegeven, maar ja, het weer is toch echt omgeslaan, hahaha. Het is wel heel erg rustig hier ja.....

Groetjes Fonske.

Ook ik lees meer mee dan dat ik schrijf op   het moment.
Best druk met van alles hier in huis ( verbouwen enzo) en ik werk wat meer de laatste weekjes
Ik zal ook weer wat meer van me laten horen..
groetjes sandra

Ik lees op het moment ook eigenlijk meer mee dan dat ik reageer. 'Dit komt puur omdat ik gewoon geen puf heb om te reageren en wij privé gewoon heel veel verdrietige dingen meemaken. Dus sorry en ik probeer weer iets meer te reageren.

Groetjes Jolanda

hoi,
ik moet eerlijk zeggen dat ik nauwelijks nog hier ben.
Ik maak echt lange werkdagen en de dagen dat ik thuis ben ook alleen maar bezig.
ben ook veel moe en zit soms ook niet zo lekker in mijn vel.
ik zit   wel regelmatig op hyves,een aantal van jullie heb ik daar ook contact mee.dus wees welkom
Maar ik wil gewoon niet te veel achter de pc.ik heb gemerkt dat dat me iedere keer zoveel tijd kost.
verder is het beter weer en dan zit ik toch minder binnen en gaan we leuke dingen doen.
ik probeer avontoe nog mee te lezen,maar  zo  actief dat het ooit was  gaat het helaas niet meer worden.
liefs piewie(natalie)

Terug
Bovenaan