Ik ben zielig...

A

Anoniem

Guest
Hoi mama's

Nog maar een stukje van mij..

Wie herkend dit??
willem (13-10-2006) is vreselijk gek op mijn vriend en mijn moeder..
als papa thuis is ziet ie mij niet meer.. en als mijn mams komt idem..
zou bijna denken dat ik stink?? (heb dit al gechecked bij mijn vriend??)
af gelopen week was het echt vreselijk!!
vriend ziek, willem ziek en ik zwaar de klos.. en dan nog willem die  papa niet kan zien of er heen wil..
werkelijk ik sta op plaats nummer 3 als de katten nog niet voor gaan??

wie heeft dit ook en gaat het ooit nog  over?? jongentjes zouden toch mams kindjes worden??????    

liefs Annemieke  

Hihihi, nee hoor Annemieke, je bent niet zielig, je bent moeder! En dan word je per definitie niet erkend en als voor vanzelfsprekend aangenomen. Best kans dat Willem de katten inderdaad op 3 zet .

Maareh, alle huisdieren, vaders en oma's op een stokje. Er is maar één mama. En dat weten ze best wel al laten ze dat niet altijd merken!

(En van wat ik heb begrepen, dit gaat de komende 18 jaar zo door...)

KT

Oh erg is dat hé!
Ik heb het nu nog niet mee gemaakt, maar de eerste vond ook iedereen leuk, behalve mij.
Kwam niet echt ten goede van mijn zelfbeeld destijds; ik ging ernstig aan mezelf als moeder twijfelen.
Nu weet ik dat het erbij hoort en dat je als moeder idd vaak als vanzelfsprekend wordt gezien.
Maar Willem weet echt wel dat jij z'n mama bent en ik weet zeker dat hij je voor geen goud zal willen missen!
Sil

Mijn dochter heeft er ook een handje van. Ik moest afgelopen donderdag werken en mijn ouders kwamen oppassen. Nou ik werd 's ochtends vrolijk uitgezwaaid en toen ik thuis kwam, kon er net een kusje vanaf want ze was met oma aan het spelen.
Toen mijn ouders weggingen wilde ze met opa en oma mee...... Dus ik zei "Nee, je blijft lekker thuis bij mama. Dat is toch ook leuk?" Toen zei ze keihard "NEEEEEE ik wil met opa en oma mee!!!!!!!".
Toen papa later thuis kwam, vloog ze hem om zijn nek en begon uitgebreid met hem te knuffelen.....(wat een r*t kind)

Mijn zoon lacht gelukkig nog wel vrolijk naar me als ik thuis kom.

Wen er dus maar aan dat je gewoon voor lief wordt genomen. Ze hebben je alleen maar nodig als ze zijn gevallen of eten willen (hahahaha).

Femke

jij verdrietig ik verdrietig...

Thijn heeft dit bij het kdv. Als ik hem komt halen gaat hij huilen.

NIET LEUK!!!

Groetjes Bianca

En ik vanmiddag bij mijn schoonzus....
Ze heeft dus héééérlijk de hele ochtend met mijn neefje en nichtje zitten spelen.
En mama is binnen en het enige wat ze doet is
als ik uit beeld ben stopt ze ook weer.... maar als ze me weer ziet is het

Ik heb mijn schoonzus al aangeboden om te "ruilen"van kinderen... hahaha, haar kids zijn bij haar on-uitstaanbaar en bij mij super-lief... hahaha.

Groetjes Debby

Terug
Bovenaan