Ik ben zo anders!!!!

A

Anoniem

Guest
Ja, echt waar!!!!

Heb het gevoel alsof ik mezelf totaal niet onder controle heb!!!! Heel emotioneel, warm, verkeerde ademhaling. Het lijkt wel of ik nu al langzaam afscheid aan het nemen ben van mijn laatste zwangerschap. Klinkt misschien heel raar, maar heb het gevoel alsof het ieder moment kan gaan gebeuren.

Ik ben ook heel onrustig en loop soms als een kip zonder kop door het huis heen.

Vandaag ook nog jarig, wordt alweer 31!!!! Diepe zucht.

Hebben jullie tips voor mij zodat ik me weer beter in me vel voel zitten.

Knuffel van mamabinck.

Als eerst van harte gefeliciteerd met je verjaardag.

en dit noemen ze hormonen, en het enige wat je moet doen is niet te veel denken dan gaat juist mis of trager, laat het vanzelf komen en op dat moment moet je alleen op je bevalling consentreren succes.

Manal

Hoi mamabinck,
ik had het gister een beetje: zo'n raar gevoel dat over je heen komt, alsof je e.e.a. niet helemaal meer onder controle hebt. Ik ging ook naar bed met het idee: er gaat vast snel iets gebeuren!
Nou, ik heb lekker geslapen, zit nu weer zo fris als een hoentje achter de pc... Nog niks gebeurd dus, en het gekke gevoel is ook weg.

Kortom................ het zullen inderdaad de hormonen wel zijn.

groetjes
Mandarijn (38 wk)

Gefeliciteerd met je verjaardag!

Ook ik herken dat onrustige gevoel. Echt een tip heb ik niet voor je.
Mijn onrustige gevoel bleef een weekend (afgelopen weekend) aanhouden, en
heb nu al dagen geen last meer van.

Groetjes Rinske

hoi hoi
gefeliciteerd met je verjaadag,beetje laat maar wel gemeent,hihi.
de enige tip die ik kan geven is bevallen,hahah.
heb het zelf ook altijd en het begint bij mij al een paar weken van te voren.
ik trek mezelf dan terug en kan eigenlijk aan niks anders denken als de bevalling.
na de bevalling is dat rare gevoel weg en vindt ik het heel gezellig als er mensen komen.
ben nou 4november uitgeteld en mijn dochter is op 1november jarig,hoop dus dat ik voor die tijd ben bevallen.
liefs sil

Hoi!

Van harte gefeliciteerd met je verjaardag!!!!
en nog heel veel jaren in geluk en gezondheid!!!!

En....herkenbaar jouw verhaal....ik kan alleen maar aan bevallen denken...
erg emo en heel alert op kwaaltjes qua buikpijn..zo van, hmm zijn het steken of kramen, en wanneer breken mn vliezen en en en.....kan nergens anders meer aan denken...
en wat raar joh, dat warm worden van binnen heb ik ook,,,kan dat zijn dan?

Hoop voor je dat je beeb gauw komt,

Liefs Jo

Gefeliciteerd met je verjaardag.
Ik ben er nog niet zo heel druk mee en heb erg geen last van! Ik moet ook nog wel even, dus misschien komt het daardoor.
Wel heb ik thuis alles al aan kant en is het een kwestie van bijhouden, dus dat is ook wel lekker en rustgevend.
Gr Tanja

Gefeliciteerd! Tips om beter in je vel te zitten? Hhmm, nee niet echt. Ik denk dat je jezelf het minst in de weg zit als je gewoon accepteert dat je je op het laatst gewoon anders voelt. Je lichaam gaat zich langzaam voorbereiden op de bevalling en dat betekent dat je hormoonhuishouding verandert.

Geniet nog even van je verjaardag!

Syl

P.S. Ik voel me alleen anders in het opzicht dat ik niet vooruit te branden ben. Normaal ben ik heel perfectionistisch en nu moet ik mezelf dwingen.

Terug
Bovenaan