ik ben zo bang!!!!!

A

Anoniem

Guest
schreef ik net dat ik zwanger was ik heb al een zoontje van bijna 3 en vorig jaar heb ik twee miskramen gehad ik ben nu ongeveer 7 weken overtijd en twee tests gedaan allebei positief maar ik heb net geschreven op dit forum hoera ik ben zwanger maar ik ging net naar de wc en nou had ik bruin bloed in mn onderbroek en toen ging ik plassen en wou afvegen en toen zat er in het wc papier ook bruin bloed dat had ik toen ook met mn twee miskramen en ik moet maandag naar de gyn ik ben zo bang dat ik morgen wakker word en dat ik helder rood bloedverlies heb ik heb net een potje zitten te janken ooh laat het alsjeblieft goed gaan!!! groetjes natasja

Och meis,

ik hoop niet dat het doorzet, maar ik heb er geen ervaring mee.
het spijt me dat ik ook gelijk  schreef dat het deze X wel goed moest gaan!!! Moet het ook!!! Ik wens je heel veel succes en sterkte, ik weet niet zo goed wat ik moet zeggen!!!
Ik denk aan je!!!
Veel liefs Antoinet

he meis,

kan het geen innestelingsbloeding zijn???
ik hoop dat alles goed mag gaan!!!!
Liefs Tamara

Hey

Shit zeg, wat zal je je ongerust maken!
Kan je niet even de huisartsenpost bellen ofzo, misschien dat iemand je gerust kan stellen, je kan bij 7 weken toch wel al wat zien met een echo??
Ik had in mijn eerste zwangerschap ook een bloeding en toen mocht ik meteen naar het ziekenhuis voor een echo en toen konden ze zien dat het kindje, heel pril ook nog wel goed zat, ik had toen problemen met de aanhechting van de placenta.
Maar wat er ook is dan weet je wat er is!

Sterkte!

Liefs Brenda

Sterkte!

Ik duim voor jullie mee, dat het goed komt!

Groetjes,

SUUS

Hoi Natasja,