ik ben zo blij, ik heb een ei...

hey hoi,

ik ben vanmorgen bij de gynaecoloog geweest en ik heb een groot eitje... helemaal blij mijn dag kan niet meer stuk...

vanavond moet ik weer naar het ziekenhuis en dan gaan ze mij uitleggen hoe ik de pregnyl moet spuiten en gaan hun de eerste prik zetten (of ik doe het zelf) en dan moet ik morgen zowiezo zelf de prik gaan zetten...

en dan moeten mijn vriend en ik morgen en overmorgen flink aan de bak...

en dan hopen dat het raak is....

hoop hoop hoop!!!

liefs

Wat goed zeg! Ik ben heel blij voor je. Ik vond het zelf niet zoveel voorstellen om pregnyl te spuiten.

Hopen dat t allemaal gaat lukken, maar het begin is er iig.

liefs San

oke nou ik zal het vanavond vernemen... ik hoop wel dat het mee valt..

ik hoop het zo he... voor iedereen hoop ik het zo...
zoals je zegt het begin is er...

liefs..

Heel veel succes gewenst met klussen en prikken morgen. Heb je hiervoor toevallig Clomid gebruikt voor een eitje? Laat het maar even weten.
Ik moet waarschijnlijk vanaf volgende week met Clomid starten, vandaar de nieuwsgierigheid.

Groetjes,
Krissy

dank jullie wel voor het succes... en de prik viel echt reuze mee...

nee ik heb nu geen clomid gebruikt maar ik moet puregon prikken eerst 75 eenheden en een paar dagen later 100 eenheden en nu heb ik de pregnyl spuit gekregen voor het opwekken van de eisprong...

ik heb wel eerder clomid gebruikt en bij de eerste behandeling werd ik gelijk zwanger dat liep uit in een miskraam en daarna nog een paar keer clomid gehad eerst had ik 2 tabletten en daarna 3 tabletten bij de clomid kreeg ik wel eitjes maar daar werd ik niet zwanger van daarom moest ik nu gaan prikken...
heel veel succes met de clomid..

liefs...

Terug
Bovenaan