Ik ben zo blij!!

A

Anoniem

Guest
Hallo allemaal,
Ik heb me vandaag op dit forum ingeschreven. Mijn droom is aangebroken, ik heb altijd een kindje gewild en moeder willen worden. Nu kan ik ook mee doen op zo'n forum!  
Ik heb vorige week een test gedaan en ben zwanger! Om precies te zijn vandaag ga ik mijn 8e week in (vanaf 1e dag menstruatie gerekend)! Eind maart bein ik uitgerekend.

We zijn gestopt met de pil vorig jaar maart en 16 maanden later is het gelukkig raak! Ik begon echt te denken dat ik iets mankeerde of mijn partner, we waren naar de huisarts gegaan afgelopen maand om ons te laten informeren wat we moesten doen hieraan. Uiteindelijk was het raak! Ik geloofde de test niet, ik heb er foto's van de predictor gemaakt, ik heb er heel lang naar gekeken.
Ik hoor wel over dat iedereen zo misselijk is, ik heb niet dat ik moet overgeven maar meer dat ik 's middags geen trek heb om brood te eten. Maar echt misselijk ben ik niet. Hebben anderen dit ook?Wel heb ik snel hongergevoel, en daar wordt ik wat misselijk van.
Ik heb met mijn vriend afgesproken dat we het pas dit grote nieuws gaan vertellen familie en vrienden als we  12 maand zijn, nou da's moeilijk hoor om niets te zeggen! Dus het is wel leuk om zo te delen op het forum!
Groetjes Yesstar

Nou meid wat fantastisch nieuws van harte gefeliciteerd. ik was ook niet misselijk en ben het ook nooit geweest dus zo zie je maar iedereen ervaard een zwangerschap anders. geniet van je zwangerschap.

gr. linda
31 weken zwanger van 2e

Hoi meid, van harte gefeliciteerd met dit goede nieuws. ik hoop trouwens dat je 12 weken bedoeld anders ga je een enorm lange zwangerschap tegemoet

Over het uitblijven van misselijkheid moet je je totaal geen zorgen maken hoor. de een heeft er last van de ander niet. ik heb er tijdens mijn hele zwangerschap geen last van gehad. Ga er lekker van genieten!!

Groetjes Weekee
22 wk +  6 dagen

Terug
Bovenaan