Ik ben zo blij!

Hoi mamma's

Ik moet het even vertellen,ik ben namelijk ontzettend BLIJ!!!
Zoals jullie ws.wel weten is Stijn 11 weken te vroeg geboren,met alle gevolgen van dien.Maar onze grote vent is helemaal van het zuurstof af,dag en nacht!!! Hij ademd helemaal zelf,goed he!Ik ben heel trots op hem!
Verder gaat het ook goed met stijn,hij groeit goed,slaapt goed en het vaste eten vindt meneer geweldig!(groente en fruit)Stijn krijgt nog maar 3 papflessen per dag en een half potje groente en fruit.Stijn rolt sinds een week van de rug naar de buik,hij is ook trots op zichzelf!

Sorry, Ik moest het even kwijt!!!

Groetjes een trotse mamma kim

Ha Kim,
Leuk weer een berichtje van je! Wat fijn dat het zo goed gaat!!
Ik kan me voor stellen dat je ontzettend blij bent.
En het eten gaat lekker zo te lezen, groenten en fruit.
Ik hoop nog steeds elke dag dat Evi het ook lekker gaat vinden, maar na een maand stoeien gaat het er nog steeds niet in.
Geniet er maar lekker van!!

groetjes Sonja

wat heerlijk dat t zo goed gaat.mag ook wel zo langzamerhand,als ik het zo hoor.11 weken te vroeg..pfff..ik vond boas al zo kwetsbaar met 37 weken,en dat is niet eens te vroeg.
wees maar lekker blij hoor
groetjes kari

Zo te lezen doet je kereltje het geweldig! Wat een doorzettertje! Natuurlijk ben je na al die zorgen ontzettend blij dat hij nu niet meer afhankelijk is. Geniet er maar van!

Groetjes,
Dionne

Hoi lieve mamma's

Dank jullie wel voor jullie snelle,maar vooral lieve reacties!!!
Mijn man en ik zijn erg blij dat het goed gaat met stijn,maar nu moeten we nog een belangrijke beslissing maken.Stijn heeft nl.auditieve neuropatie dwz hij is niet doof,maar alles wat in de hersenen binnenkomt aan geluid is vervormt!Hij zal geluid nooit in spraak om kunnen zetten.We moeten dus beslissen of we Stijn nu wel of niet gehoorapparaatjes aan laten meten,hij zal er niet beter door gaan horen.Mijn man en ik moeten in sept. beginnen met een cursus gebarentaal.Het is niet makkelijk allemaal,veel verdriet.Wij zijn heel blij met onze mooie vent,maar wees blij dat jullie kindjes gezond zijn!

Liefs, Kim     Mamma van Stijn

Terug
Bovenaan