ik ben zo geschokken !!

Ik moet het ff kwijt...
Gisteravond met het avondeten stikte Enzo zowat.... Hij at zijn peultjes op en (zoals gebruikelijk) kauwt hij amper en slikt het door. Maar dit keer was het een te groot stukje en bleef ik zijn keel hangen en ging er niet meer uit. Het was zo vreselijk....
Hij kokhalste maar lukte niet en (gelukkig) kwam het uiteindelijk langzaam omhoog en kon ik het eruit friemelen.
Ow, ik ben zo geschrokken. Hij begon blauw aan te lopen. Ik beefde als een rietje en kon geen hap meer door mijn keel krijgen....
Ineens realiseer je je hoe teer mijn kleine jongetje nog is....

pfff, ik ben er nog van onder de indruk. De kleine is helemaal bijgekomen van alles en eet weer vrolijk van alles en nog wat.

liefs
di silva mv Enzo

Oei! Dan schrik je je inderdaad het leplazerus zeg! Ik kan me voorstellen dat dit nog wel een paar dagen in je hoofd blijft spelen. Gelukkig is Enzo het allang weer vergeten, maar wat je zegt, ze zijn nog zo kwetsbaar! Blij dat het allemaal goed is afgelopen. Je zult de eerste tijd wel geen zin in peultjes meer hebben!

Groetjes,
Ellen mv Julian

Jemig meid , wat een schrik!
Daar moet je idd even van bijkomen! Gelukkig is het goed afgelopen, maar ze zijn idd nog erg kwetsbaar, onze kleintjes...

Groetjes van Cissy

Meis,

ik weet precies hoe je je voelt.....pffff hoge hartslag enz enz.....wat zijn dan klein en teer he...

nou hopelijk ben je van de schrik bekomen en je kleine bengeltje ook...

Liefs Denise

Tsjee alleen al als ikhet lees krijg ik de rillingen, wat was dat schrikken dan he. Ik denk ook wel eens om een EHBO cursus voor kinderen te gaan doen, want ik zou ook geen idee hebben wat te doen. Las hier op het forum onlangs ook al over een kindje wat bijna stikte en die mama hield het kind op zijn kop en nam het in de "houtgreep".  

Nou gelukkig is het goed afgelopen.

Groetjes Bianca

Jeetje, kan me voorstellen dat je je een ongeluk schrikt..... Inmiddels al aangemeld voor een cursus ehbo bij kinderen???

Het is écht meer dan de moeite waard, als je ziet hoe snel een ongelukje kan gebeuren dan is het wel heeeel fijn als je weet hoe je moet reageren (en dan komen de emoties later wel).

Groetjes
Susan

Terug
Bovenaan