IK BEN ZO JALOERS!!!!!!

hallo allemaal,

Een kenisje van mij is vandaag bevallen. Iedereen natuurlijk in een hiep hiep hoera stemming.Ik ben natuurlijk blij voor ze dat alles goed is gegaan maar aan de andere kant kan ik het ook niet uitstaan. IK WIL HET OOK!!! Nou moet ik vandaag ook weer ongesteld worden en ik voel het alweer rommelen in mn buik en ik heb alweer last van mn rug. Dus datspeelt ook mee natuurlijk. Ik probeer het de laatste tijd van me af te zetten en vaak lukt het ook wel maar op dit soor momenten dan denk ik echt even grrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr. Maar goed, live go's on. Ik heb het alweer even van me afgeschreven en ik moet zeggen het lucht wel even op.

Bedankt voor het lezen,

Groetjes Niekie

hallo Nikkie,

Ik herken je verhaal (net zoals vele andere meiden vermoed ik) absoluut. En de ene keer kan ik er beter mee omgaan, dan de andere keer.
Op het werk, heb ik vooral collega's rond dezelfde leeftijd: ik was ongeveer de eerste die er aan "toe"was om zwanger te worden. Maar...ondertussen (2 1/5 jaar later) is bijna iedereen zwanger en behalve ik!!!!!!! Als iemand me even apart neemt, dan denk ik gelijk "onee, niet weer iemand die me gaat vertellen dat ze zwanger is". Ze weten er nl allemaal van en leven ook ontzettend met ons mee en vinden het daarom extra moeilijk om mij te vertellen dat ze zwanger zijn. Kan ik me ook wel iets bij voorstellen hoor! Ik ben dan tuurlijk wel blij voor ze, maar.........................IK WIL OOK!!!

Maar lieve Nikkie, we moeten de hoop niet opgeven en er gewoon voor gaan en er komt een keer dan is het onze beurt om het goede nieuws te vertellen aan iedereen die het horen wil.

Sterkte!   Liefs Indy

he meiden..

schaam je niet voor die gedachtes.....!!!! iedereen herkent ze... en hoe langer je er mee bezig bent,hoe heftiger ze worden...

ik weet er ook af en toe niet mee om ta gaan.... tis soms verschrikkelijk moeilijk en hard!!!

maar kop op!!!!! onze tijd komt... oooit!!! en dan gaan we keihard vd daken schreeuwen oki??

liefs cenn

Terug
Bovenaan