Ik ben zo moe

A

Anoniem

Guest
Hallo meiden,

Ik zit er even weer doorheen ik kan wel een abonnement nemen bij de dokter ik ben deze maand zeker 3 keer geweest als het niet meer is. 2 weken terug waren we allemaal ziek   afgelopen donderdag ben ik met shanice geweest haar billen liggen open bloedens toe dus een beetje schimmelinfectie en milton heeft een wormenkuur gekregen die had zo een pijn in zijn buik nou vanochtend ook weer pijn in zijn buik en die is gaan spugen dat je zou denken dat hij helemaal leeg is echt puur gal zo zielig en milton is echt niet kleinzerig absoluut niet dus ik was vanochtend alweer vroeg op pad moet je echt niet denken dat ze naar jou toe komen nee dan moet het ernstig zijn maar ik maak me eigen toch wel zorgen om zijn buik het is echt de laatste periode dat hij erover klaagt ja zegt de dokter het zijn virussen ik weet het niet meer nou hoop ik echt dat hij beter is voor de feestdagen ooooooohhhhhhhhhhhhhhh wat baal ik hiervan zeg. Ik vind het zo rot voor hem geef het dan maar aan mij milton is echt mager gewoon van al dat ziek zijn .
Ja meiden ik moest het even kwijt voor de rest heb ik niks te klagen

groetjes lisette

Hoi,

Jeetje zeg, echt niet leuk meer nee, zo erg als je kinderen ziek zijn, hier is alles ook al 2wk niet lekker en dan weer ziek, maar gelukkig niet zo erg als bij jou!
Hoop dat ze snel opknappen nu! Zeker met de feestdagen idd..

Sterkte meid, liefs MJ

Hey,

Sterkte meis, hoop dat iedereen weer beter is voor de feestdagen!
Liefs,
Karlien

Hey,

Ik reageerde net op topic logeren en nu zie ik die van jou weer!
Misschien kun je ze als ze opgeknapt zijn een dagje of nachtje uit logeren laten gaan, komen jullie ook weer even tot rust!

Gr MJ

Hallo meiden

Bedankt voor jullie reacties en medeleven en weet je wat wie was er 2 kerstdag ziek ?  
Ik was zelf compleet ingestort en goed ziek ik heb de hele dag geslapen dus het was niet echt leuk voor mijn gezinnetje gelukkig hadden we geen afspraken staan .

Mary jane ik kan mijn kinderen helaas niet uit logeren laten gaan want met milton hebben we het geprobeerd bij mijn zus maar ze kwamen hem savonds al terugbrengen hij wou naar mamma toe.Andere kant vind ik het ook wel weer lief dat hij mij mistte.

Nog een gelukkig nieuwjaar

groetjes lisette

Terug
Bovenaan