Ik ben zo ongeduldig!

Ik weet dus eigenlijk pas een week dat ik zwanger ben. Heb me sinds gisteren aangemeld bij de vk, daar mag ik op 25 november komen.Dat vind ik nog wel redelijk ben dan ruim 9 weken zwanger. Alleen die eerste echo duurt zo lang, we mogen 6 december komen en ik kan niet wachten aaahhhh. Ik moet iets zoeken om mijn hoofd ergens anders op te kunnen richten!!
Herkenbaar???

Ja echt wel!!! Ik ben er ook achter sinds vorige week en kon eigenlijk pas op 25 november terecht, maar ja ik voel me zo anders dan bij de eerste.. veel buikpijn enzo. En was nu gewoon aan de pil. Daar maak ik me dan onzeker over, ook omdat om me heen iedereen die zwanger was een miskraam kreeg of een vroeggeboorte en dan ben ik bang dat zoiets ook bij mij gebeurt. Klinkt heel stom maar ja gaat in me hoofd zitten kan er niks aan doen. Bij de eerste had ik al een echo met 6 weken ben nu al 7.3 weken en zo benieuwd, vooral of alles goed is en er op en eraan zit ik mag nu 12 november, en als de buikpijn erger word eerder. Dit duurt ook nog wel 2 weken maar ja vind ik een fijner vooruit zicht dan nog is 2 erbij. Kan me nergens op concentreren als ik alleen ben zo irri. Maar ja nog even geduld en komt vast allemaal goed.

xxx

Dus je bent door de pil heen zwanger geworden, begrijp ik dat goed? Jeetje was je verbaasd? Geschrokken? Ik he ook last van buikpijn gehad maar dat is nu weg. Ik vind het ook spannender dan bij mijn eerste moet ik zeggen. Wat als ik straks de echo heb en het leeft niet ofzo, brrr moet er niet aan denken. Geduld is een schone zaak...

Heel herkenbaar.Ik ben nu 9wk en heb gelukkig al de eerste echo gehad met 6wk.Nu volgende week 5nov onze 2de echo,ben dan 10wk zwanger,maar wat duurt dat lang zeg van 6 naar 10 wk pffff.Ben blij dat het weer bijna zover is.

Gr Suusje

Hey San81
Ja ben idd door de pil heen zwanger geworden, was eerst best geschrokken ja en ook verbaasd maar ja werd ook wel snel weer rustig me vriend was iets meer geschrokken maar meer vanwege onze huisvesting aangezien wij op een benedenwoning wonen met 1 slaapkamer is het al behelpen hier met zijn 3 maar ja met 1 erbij komt het ook wel goed en met een beetje geluk hebben we dan een andere woning, ik reageer in iedergeval steeds en ja verder kunnen we niet zoveel doen dus.
Ik vind het ook echt heel anders dan de eerste hoor ben niet meer zo naief enzo ook nog steeds buikpijn de ene keer wat erger dan de andere daar maak ik me wel echt druk om net zoals jou dat ik denk wat als ..... Maar net wat je zegt geduld is een schone zaak dus nog ff wachteeeeee

Hey Bietje,
Ik hoop dat jullie snel een andere woning krijgen en anders is het inderdaad wel te overkomen! De baby kan de eerste maanden toch in een wiegje naast je bed staan ;-). Maar wat maak ik me meer drukker dan bij de eerste zeg! Dus meid op naar de echo, weet jij al wanneer? Ik mag 6 december.

Groetjes

Hey San81,

Ja ik mag 12 november de eerste, mocht wat eerder ivm de buikpijn anders had ik 25 november gemoeten dus is al volgende week vrijdag denk ik dan maar steeds Weekend was wel zwaarder had een feestje en met dansen kreeg ik toch wel steeds weer steken in me buik en was ook erg moe, nou is deze zwangerschap natuurlijk zwaarder omdat ik een kleintje heb rondlopen van bijna 14 maand dus ben de hele dag druk in de weer maar dat maakt niet uit als kleintje slaapt ga ik ook mooi slapen haha.
En ja het is wel te overkomen hierzo ons bed staat in de hoek aan het eind staat nu het ledikant want past niet anders die staat vast tegen ons bed aan dan heb ik aan mijn kant nog ruimte tussen bed en kast daar past het wiegje wel tussen zolang dus komt ook wel goed, het is even behelpen maar voor een goed doel.
Dus jij moet wachten tot 6 december... dat duurt nog een tijdje hoelang ben je dan???
Ik maak me idd ook meer zorgen dan bij de eerste maar ja zal allemaal wel los lopen op zijn tijd toch???

xxx

Terug
Bovenaan