Ik ben zo onzeker

10 weken geleden heb ik een miskraam gehad.
En wonder boven wonder meteen weer zwanger geworden zonder eerst weer ongesteld te worden.
Volgende week vrijdag heb ik mijn eerse echo, om te te zien hoe ver ik ben.
Maar ik ben zo bang dat het weer verkeerd gaat.
Sinds gisteren zeurende pijn richting mijn lies ( zijkant van de baarmoeder )
En gisteravond had ik ook een beetje bloed in mijn afscheiding.
Was het maar volgende week vrijdag.

Hoihoi, ja ik snap dat je heel erg onzeker bent(heb zelf ook 9 weken geleden miskr. gehad en gister eindelijk pas weer ongi. geworden.
Maar ff over dat bloedverlies en pijn , dat had ik ook bij m'n eerste zwangerschap van m'n zoon(nu 16mnd) maar dat kwam bij mij door het groeien van de baarmoeder (bandenpijn) en doordat het wordt uitgerekt kunnen er wat kleine bloedvaatjes knappen ,niks erg ,de ene heeft het wel de andere niet, heeft meestal met een snelle groeispurt van de baarmoeder en de baby te maken.juist goed toch,hihi...Ik zou gewoon ff een eerdere echo aanvragen en meestal doen ze dat wel als je eerder een mk heb gehad, dan weetje wat meer en kun je genieten.....Gr. Syl

We zijn nu een paar dagen verder en ik heb gelukkig geen bloedverlies meer gehad.
Maar je schrikt behoorlijk.
Ik zie er best tegen op,  om vrijdag de echo te laten maken.
Want ja, wat krijg je te zien, een vruchtje of een leeg vruchtzakje.
Ik probeer positief te blijven want ondanks het bloed van afgelopen vrijdag gaat het goed.
Moe, warm eten lukt bijna niet, na 3 happen zit ik al vol, misselijkheid verdwijnt gelukkig wat, zere borsten.
Dit zijn voor mij op dit moment allemaal goede tekenen.

Terug
Bovenaan