ik ben zo trots op mijn dochter.

Hallo allemaal,

Vandaag is mijn dochtertje gaan lopen. Al een maandje doet ze stapjes en langslopen en stappen aan het handje. Maar vandaag heeft ze bijna de hele dag gelopen!!
In huis maar ook buiten.

Ze is met lopen wat laat 17 maanden is ze en kreeg veel commentaar en nu nu word mijn meisje echt groot.

Groetjes
 
Hoi,

Wat goed zeg gefeliciteerd!! Natuurlijk ben je erg trots op je meisje het is weer een nieuwe ontwikkeling toch??
Mijn dochter is 11 maanden en heeft tot 2 weken geleden dag en nacht in een spreidbroek gezeten en daardoor achterstand opgelopen en gisteren draaide ze zich voor het eerst op haar buik en ook ik was helemaal trots op haar alleen vond ze het zelf niets haar armpje lag onder haar lijfje en dat kreeg ze er niet onderuit en ze kon niet terugrollen maar het begin is gemaakt.
Geniet lekker van je meisje en vooral doorgaan met trots zijn.

Groetjes,
Annemarie
 
Hai, ik kan me voorstellen dat je trots bent!!! Dat was ik ook toen onze dochter ging lopen. Al was zij 12,5 maand. Erg vlot dus. Zo   zie je maar, ieder kind is Uniek!! Ik kan ook niet wachten tot het erg mooi weer wordt zodat ze met blote voeten in het gras kan. Dat moet namelijk een mooi gezicht zijn. Groetjes!
 
leuk dat jullie gereageert hebben!

Idd zo leuk al die nieuwe dingen. En nu ze loopt ozo schattig gister ook in het winkelcentrum heel stoer stappend aan mijn hand. Zo trots als ze zelf is zo trots ben ben ik ook op haar.

Zeker omdat ik soms best commentaar kreeg op het "late" lopen. Maar maakte me er totaal niet druk om. Ze heeft duidelijk eerst het praten ontwikkeld. En dat is toch prima. Ieder zo zijn eigen ding.

Dus mama's wees lekker trots op je kinderen en vooral geniet lekker van ze.

Groetjes
 
Hoi

Erg leuk he als ze gaan lopen. Ik heb een dochter van 16 maanden en die loopt sinds een maand. Ik ben ook zo trots op haar. Ze durft steeds meer met lopen. Van de week ging ze voor het eerst alleen naar buiten. De deur stond open en ze deed voorzichtig haar been naar buiten. Keek me aan. Ik zei dat het wel mocht. En toen heel voorzichtig ging ze. Wat keek ze trots!!!

Tja toch elke dag weer genieten van die meid. En ja elke dag weer trots op die meid.

Groetjes Ria
 
Joyce, Daar mag je zeker trots op zijn. Laat iedereen maar kletsen over dat ze misschien laat is. Ieder kind is anders!
Hopen op mooi weer, kun je lekker gaan WANDELEN met haar!!!

Groetjkes Monique
 
Terug
Bovenaan